Because I Believe PART 4

Já, vás, tam, zavedu. Odsekávala jsem slova.
Zasmál se a sundal si brýle..
Tak starej nejsem aby si mi vykala, ne? Zeptal se..
No, ne.teda chci řict..omluvte mě. Sjela jsem pod stůl a dala si facku. Znovu jsem se postavila a usmála se na něj. Takže, má kolegině tvého bratra zavedla do jeho pokoje, tvůj pokoj je hned vedle bratrova takže..řekla jsem.
No, tady je má karta od pokoje..myslím že mám pokoj číslo 3645. Skvělé, náhodou vím kde to je. Popsala jsem Shannonovi cestu do pokoje a on mi poděkoval a odešel..
Opět jsem se složila pod stůl a rozdýchávala jsem, tuhle situaci.
Melody? Si tu? Ozvalo se nad stolem. Já jenom vztyčila ruku do vzduchu aby mě Harmony viděla.
Co prosímtě, děláš pod stolem? Zeptala se se smíchem.
Sssssshannonnnnnnnnn. Třepavým hlasem jsem ze sebe dostala jméno.
Mluvila si sním? Vytáhla mě do stoje, za ruku Harmony.
Jo. Zasněně jsem koukla na místo kde stál, když mě oslovil..
Okay, měla by si jít. Víš, třeb se projít..někam daleko.. Zasmála se Harmony.
Můžu tu pracovat?! Zeptala jsem se jí.
Prokrista pána, HLAVNĚ TO NE!! Vykřikla Harmony až se na nás pár lidí otočilo.
Proč ne? Stejně potřebuju práci!
Ale..ne..nechci riskovat životy těch dvou. Kývla hlavou směrem nahoru.
Myslíš, že JÁ? Dotčeně jsem si dala dlaň na hruď..by jsem mohla ublížit..jim? Nevině jsem se na ni koukla, ovšem ona měla zkřížené ruce na prsou a udržovala si vražedný pohled.
Nadzvedla jedno obočí a zakroutila hlavou. To nepude!" a KONEČNÁ! Řekla a vrátila se zpět za stůl. No tak dobrá. Sklopila jsem hlavu. Tak ahoj Harmony. Ať ti chutná salát! Poslala jsem jí vzušnou pusinku a odešla.
Pff, copak mě ta holka neznà?? Já to jenom tak nevzdám. V tom hotelu pracovat budu!
Zasmála jsem se a kráčela jsem dál ulicí, zaplňenou cizinci a různými lidmi.
Napadlo mě zajít do Forever21. Nakupuju tam často, ale teď nemám už moc peněz..i tak jsem tam zašla. :D
Probírala jsem různé oblečení..a koho to nevidím. Manažerka hotelu ve, kterém pracuje Harmony..slečna Collinsnová.
Potřebuju modelky! Jestli je neseženu do dvou dnů ta přehlídka v hotelu, se může zrušit Patricu!
Mluvila do telefonu.
Jé slečno Collinsnová! Co vy tu? Zeptala jsem se. Oskenovala mě pohledem. Vydrž Patricu, našla jsem si modelku. Mrkla na mě a mobil hodila do své šedé kabelky.
Melody! Si to ty? Vyrostla si..
Slečno naposledy jsme se viděli před rokem.
A koho to zajímá..potřebuješ něco? Nadzvedla obočí.

No vlastně ano..víte hledám práci..napadlo mě nezaměstnáte mě v hotelu? Nasadila jsem psí pohled.
Jak by se ti líbilo dělat mi modelku?
Navrhla.
No, to by bylo úžasné!
Při jaké příležitosti? Zeptala jsem se.
Ále..je to přehlídka a konkurz dohromady, takže jestli chceš peníze. Snaž se. Mrkla na mě a usmála se.
Aha, dobře..
Takže, moje vizitka, a zítra v 8:00 buď v hotelu, podíváme se na tebe..ještě s..no. Však to je jedno. Poklepala mi na rameno a odešla. V ruce jsem držel její vizitku a ve druhé jedny modré šaty..
Ani jsem nešla do kabinky. Zaplatila jsem za ně a vydala se domů.
Jakmile jsem odemkla byt, zavřela jsem za sebou a hodila sebou na gauč v obyváku a kuchyni, spojené dohromady.
Dobelhala jsem se do pokoje a uklidila šaty do šatníku.
Shodila jsem ze sebe kabát a vyzula boty.
Na místo džín, tepláky černé barvy a vyslíkla jsem si košili. Takže konečná byla u tepláků a tílka. Zakotvya jsem v obyváku na gauči se sklenkou limonády a miskou bílýh hroznů.
Na Mtv byl seriál Šance na lásku..tak jsem do toho zakoukala, jakmile to skončilo bylo půl 1. Harmony přijde v 5 hodin..
MAMA MIA.!! Co tu budu dělat?!
Krize, kterou řeším každý den..
Mohla by jsem si dát oběd..
Napadlo mě a tak jsem šáhl po mobilu a objednala si čínu.

3 komentáře:

  1. Takže, než se dostanu k příběhu....Dolly? :DDDDD o.O Jako vážně? :DDDD
    No a příběh? :D To jsi naprostá ty :DDD Úplně živě si tě dokážu představit. :DDDD Těším se na další. :)

    OdpovědětVymazat
  2. prosím, priamu reč oddeľuj úvodzovkami, takto sa v tom strácam a nedokážem čítať plynulo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokusím se své chyby opravovat. :) Omlouvám se, jestli to je občas zmatené..

      Vymazat