Because I Believe PART 6

Dneska trochu krátká část.........
Co si měla na oběd? Zeptala se.
Jenom jsem beze slov, ukázala na krabičku od číny, kývla a místnost opět pohltilo ticho.
Půjdu si dát sprchu..Oznámila mi.
Fajn. Souhlasila jsem, odešla a na Mtv začala hrát Rihanna.
Zamyslela jsem se. Riri už si tolikrát měnila vlasy... Zaslechla jsem zvuk sprchy.
Začala jsem trochu uklízet obývák.
Asi za 10 minut Harmony vylezla z koupelny v teplákových legínách a delším, bílém vytahaném tričku s nápisem.
Na tváři měla úsměv a přes jednu ruku měla přehozené oblečení, v čem přišla do koupelny.
Uklidila jsem poslední skleničku, co jsem umyla do skřínky a šla za Harmony do pokoje.
V kolik zítra vstáváš do práce Harmony?
Sedla jsem si na postel a sledovala jak uklízí svou půlku pokoje.
Asi v 7, jako vždycky.
Aha...asi budu vstávat stebou.
Řekla jsem.
Cože?! Jakto? Nevěřícně se na mě podívala a nachvíli přestala uklízet.
No půjdu domluvit s šéfovou tu přehlídku. Vysvětlila jsem.

Žádné komentáře:

Okomentovat