Becouse I believe Part 3

Takže bratři Letovi si zavítali do  hotelu? Ďábelsky jsem se zasmála a zahleděla jsem se na výtah. Nenene, nenene, nenene!! Okamžitě přestaň myslet na to na co myslíš!! Otočila si mě Harmony tak aby mi viděla do obličeje.
Oo no táák! Tohle je šance!
Melody.. Vydechla Harmony.
Tady máš salát, na! Strčila jsem jí do náruče krabičku ze Subway.
Díky, ale neodcházej od tématu. Položila krabičku na stůl.
Odedneška, jsem slečna novinářka.
Zasmála jsem se a začala si obcházet halu.
Nemůžu se dočkat až...až.
Slečno mohl by jsem se vás zeptat kde, že ten pokoj je..jaksi..jsem..zablodil. Uslyšela jsem zasebou hlas a proto jsem přestala mluvit a překvapeně jsem se otočila.
Pro krista pána! Dala jsem si ruce v bok a usmála jsem se.
Harmony se usmála.
Jistě já vám ho ukážu. Melody můžeš to tu pohlídat?
Koukla na mě a hned po ní se na mě podíval ten..anděl s dáblem dohromady!
Jasně! Křikla jsem a postavila jsem se za stůl.
Začíná tu být dusno..začala jsem se ovívat sešitkem, co se mi dostal pod ruku.
Mohl by jsem se zeptat. Byl tu už můj bratr? Ozvalo se vedle mě.
Hlavu jsem otočila za tím hlasem.
Mama mia. Odhodila jsem sešit za sebe. Ano ano..má kolegině..
Koktala jsem a proto jsem jenom ukázala na výtah.
Shannon Leto se na mě usmál!!
Já umírám!!

1 komentář:

  1. :DDDDDDDD Achjooooo. :'DDDDDDDDD Směju se, jak debil :DDDDD Hele to mi nemůžeš dělat! :DDD Víš, že si to celý představuju, přece. :DDD TA předstva, jak za sebe hodíš sešit s červenáš a zakoktáš se, když říkáš má kolegyně. :DDDDDDD Achjooooooo. :D Je to vážně super ;) :33

    OdpovědětVymazat