Fight for this Love( říkejte tomu klukovi vetřelec!) part 2

Daniel! Zamávala jsem jí a přisedla si na bar, kde seděla má nejlepší kamarádka. Víte, Daniel je sympatická vysoká rudovláska se zelenýma očima. Je jí 16 let za pár týdnů 17 let :) Ona i já máme trochu jiný styl v oblékání. Já mám elegantní a ona trochu rockerskej. Nebo já mám ráda One Direction a ona spíš LINKIN PARK a 30 seconds to Mars. Tak platí to, že u vás dneska spím?? Jo jasně! Potvrdila jsem kladně, otázku co mi položila Daniel a objednala si kávu. Tak to jo, hele včera v noci se k nám zase plížil táta. No věřila by si tomu? Oni se rozešli a teď se k nám táta v noci plíží a hůř, ještě si snad oba myslí, že je já a bráchy neslyšíme.. Páni, oni dva jsou nepoučitelní vždyť já myslela, že už to nedělají! Byla jsem v šoku, myslela jsem, že už to Danielii rodiče už nedělají. Proč se teda potom rozcházeli?,

Žádné komentáře:

Okomentovat