Fight for this Love(říkejte tomu klukovi vetřelec!) part 4

Teta přijela za necelou hodinku přenesu vás teda do situace kdy ehm ehm...teta stála v chodbě..ten kluk stál u botníku v chodbě a já na něj civěla.Daniel přetákával vedle mě pohledem z toho kluka na mě a na mou tetu. Takže..ehm no tohle je Harry děvčata, Harry tohle je má neteř Erica a tohle je Daniel její nejlepší kamarádka. seznamte se a já jdu nechystat večeři. řekla teta a my zavedly Harryho do mého pokoje. Mám tam totiž manželskou postel a pohovku. Harry ty spíš na pohovce ano? ukázala jsem na pohovku naproti mé posteli. jo jasně. Hele holky, Ano Harry? Erico ty si fanoušek naší skupiny?? Podíval se na mou zeď za postelí polepenou plakáty jeho skupiny. No vlastně jo. Přiznala se se a on se usmál. POČKEJ HARRY, PROČ SI ZROVNA TADY?? PROČ NEJSI TŘEBA V HOTELU??!! zeptala se Daniel pro změnu zase ho. NO VÍŠ,aby jsem měl trochu klid od fanoušků teda těch hodně šílených fanoušku.

Žádné komentáře:

Okomentovat