Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec!) Part 23

No vidíš? Jsou tam Paramore! Mars tam nejsou.
Řekla jsem.
A teď mi vrať ovladač.
Ne!
Dělej.
Ne! Zopakovala nejistě.
Daniel vrať mi ovladač.
Nejsem pes. Řekla a vyskočila ze sedačky. Já hned za ní. Začala předemnou utíkat a já rychle běžela za ní. Oběhli jsme si celý dům, když jsme se vrátili zpět do obýváku Majkl na nás s pobavením zíral.
30 seconds to Mars. Up in the Air. Vykřikl Majkl.
COOOOŽE?!?!???? Zařvala Dani a přeskočila sedačku. Sedla si a ovladačem po, kterém jsem tak prahla zesílila volume na max.
Up in the aaaair, fucked up all life!!
Křičela.
Když píseň skončila Dani zasněně vydechla.
Ten Leto je sexouš, nic víc. Řekla jednoduše a hodila mi ovladač.
Já jsem..veděla, že tam budou.!
Řekla mi posměšně a zanesla naše hrnky do dřezu. No jo ty si to věděla.
Udělala jsem úšklebek a vypla TV.

1 komentář:

  1. :DDDDDDD Achjoooooo. úplně nás vidím. -___- :DDDDDD Doufám, že víš, o čem psát dál. :33

    OdpovědětVymazat