Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec!) Part 28

Blbej nápadad. Řekla jsem, když jsem se od něj odlepila..
Kousek odemňe odstoupil.
Harry, nejde to.
Hele, si slavný. Já by jsem to šílenství, jinak řečeno fanynky nepřežila. Vím jaké directioners umí být.. Dala jsem si práminek vlasů za ucho.
Erico, já...chápu to. Řekl.
Nezlob se Harry, ale nepůjde to.
A stejně zítra odjíždíš...navštívit mámu..
Ale potom by jsem se vrátil. Chytil mi obě ruce.
Potom? Usmála jsem se a jedna slza se skutálela dolů po mé tváři.
Nechci tě nutit. Zadíval se mi do očí..
Má opravdu krásne oči..
Dobří přátelé? Zeptal se.
Kývla jsem a přiblížila jsem se k němu.
Opatrně znovu spojil naše rty.
V jednu obyčejnou pusu, která měla tolik emocí.
Přátelé..obejmula jsem ho a on se zasmál.
Jo jasně, kámoško. Mrkl na mě.
Koukla jsem z okna a uviděla Dani, jak jde sem domů.
Seběhla jsem dolů a otevřela jí.
Ahooj!! Přiběhla a skočila mi kolem krku.
Zavřela jsem dveře.
Co ta radost?
Byla jsem na kafe s Maxem!!!!!
Vykřikla a udělala si otočku na místě.
Max? Jo tén z toho obchodu??
To nee. Ten byl..a ty si byla..awwhh. Řekla jsem a ona kývala.
Já vím, já vím.! Zasnila se.
Ale co ty a Harry?! Zeptala se. Co by si chtěla vědět.? Ozvalo se ze schodů, za Daniel.
Prudce se otočila a tupě na něj zírala.
Není nic. Otočila jsem si ji k sobě a usmála se na ni.
Řekneš mi co je s Majklem? Nemůžu se mu dovolat...řekla jsem.
Noooo. Protahovala.
Noooo? To bylo moc dlouhé nooo! Co se stao Dani?!?! Přeměřila jsem si ji pohledem.
On mi řekl, že mě miluje, já mu řekla, že já ho ne..a odešla jsem za Maxem.
Zkousla si nervózně ret.
Ty si dooost dobrá. Plácla jsem ji přes rameno.
Proč?! Koukla na mě vyděšeně.
Si jediná holka za posledních 5 let co dostala do úzkých Majkla!!
Mrkla jsem na ni a Harry nás zaujatě pozoroval.
Aha..řekla Dani.

1 komentář:

  1. Teda....oh. Tý jo. :O No. Uhhhh. Ohhh. Nevím, co říct na mě a na Harryho, ale ty tam. :DDD Perlíš holka! :D Ty jsi mě rozesmála, sice na chvíli, ale rozesmála! :) Thank you! <3

    OdpovědětVymazat