Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec!) part 14

Ee Erico, levá ruka na modrou. Sakra! Vykřikla jsem a překřížila jsem ruce. Jsem zamotaná jak preclík lidi končím. Jdu do sprchy. Zvedla jsem se a odešla do kuchyně se napít. Crrr. Du tám. Zakřičela jsem a šla otevřít dveře. Harry! Ahoj. Objal mě. V Holmes si potrpíte na obímaní co? Zasmála jsem se. No, vlastně si to byla ty kdo mě na potkání vždycky obímal. Tak to si teda pěkně vymýšlíš. Bouchla jsem ho pěstí do ramene. To určitě. Dloubnul mi ukazováčkem do hrudi. Odešla jsem zpět do kuchyně a Harry zamnou. Si stejný jako si tě pamatuj. Jenom si trochu pěknější než předtím. Uznala jsem. Lichotnìku. Zasmál se. Možná. Co ty víš. Řekla jsem a zasmála se. Obešla jsem ho. Daniel a můj kámoš Majkl jsou v obyváku. Řekla jsem a vyběhla do koupelny. Dala jsem si rychlou spchu a umyla vlasy. And you' ve got that one thing. Zpívala jsem si když ksem si obmotávala ručník kolem těla. Vlasy jsem dala do turbanu a odešl do pokoje. Oblékla jsem si černé legíny a delší volnější bílé tričko s černým nápisem WELCOME TO MIAMI. A teplé ponožky. Vlasy jsem měla vysušené hned. No, né všichni tu máme perfektní vlasy jako slečna Daniel. A otevřela jsem dveře. Na chodbě byl Harry. Opíral se o stěnu naprosti pokoji. Tak one thing ve sprše jo? Zasmál se. Nech si to, Harry viděl si vůbec terasu? Napadlo mě. No ne. Tak poď. Šli jsme chodbou až k francouzskému oknu. Otevřela jsem ho a i s Harrym vešla na terasu. Zavřel jsem a sedl si na parapet. Harry taky. Dobré ne? Ukázala jsem na noční oblohu posetou hvězdama. Byla už tma. Dlouho jsme totiž hráli ten twister. Vsadím se že jsem taháš kluky a potom snima dáš divokou líbačku. Zasmál se Harry. Cože?? Tak to určitě. Řekla jsem. Proč? No nikomu to nijak neukazuju. A už vůbec ne klukům co ue chci. Vysvětlila jsem. Tak to asi na líbačku můžu zapomenout. Řekl zklamaně. Proč? Chci říct, cože?? Řekla jsem zmateně. No řekla si že to neukazuješ klukům co se ti líbijou. Tak říkám, že líbačka nebude. Dokončil Harry. Cože?! Zeptala jsem se nechápavě. No ták nebyla si tak tupá. Takže buď to chápeš a nechceš to říct a nebosi tupá. Zeskočil z parapetu a podíval se na mě. Na venek jsem vypadala, že to nechàpu, ale v hlavě jsem měla pocit, že mi chce Harry naznačit, že se mu líbím. Proč si přijel a popravdě Harry. Chyběla si mi. Řekl a podíval se do země. Lidi! Poďte snama hrát karty! Oběvila se najednou ve dveřích vysmátá Daniel a za ní čouhal vysmátý Majkl. Daniel mě chňapla za ruku a utíkala semnou dolů. Pustila mě a rozplácla se na sedačku. Já jsem ztratila rovnováhu a spadla..na ni. Wuááá!! Krůůto!! Zalehl mě vorváň!! Křičela Daniel. Najednou se ozvala rána a já se otočila hlavou tím směrem. Majkl zeskočil ze schodů a byl v pòze alá jsem spasitel světa!! Vydrž broskev!! Už letím. Zakřičel a přiskočil k nám. Zhodil mě na zem  a pomohl Daniel. VY..MÀTE..DOOST! Kričela jsem v záchvatu smíchu. Broskev, si v pořádku?! Zeptal se. Ano, si hrdina Krůto"! Erico, v pohodě? Zeptal se Harry a pomohl mi vztát. No já jo, jenom si nejsem jistá jestli ti zhulenci jo. Ukázala jsem před nás.

Žádné komentáře:

Okomentovat