Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec!) PART 30 |KONEC

Když jsem se vzbudila, ležela vedle mě spící Dani, která se ze spánku smívala. Předemnou na gauči jsem viděla sedícího Harryho jak něco dělá na telefonu.
Vylezla jsem z postele a sedla si vedle něj. Hochu, copak podnikáš. Zeptala jsem se a vzala mu mobil z rukou. Erico pšššt, probudíš Dani! Napomenul mě a usmál se.
Myslíš to spící poleno? Ta se nevzbudí jenom tak. Mrkla jsem na něj. Tady. Vrátila jsem mu mobil. Popadl tašku se, kterou přijel a sešel dolů.
Koukla jsem se na gauč, měl tam tričko. Vzala jsem ho do rukou..ale nee. Smuchlala jsem ho a schovala do mé komody.
Vesele jsem odskákala k němu. Byl v hale. Víš, že zase můžu přijet..někdy. Zasmál se. Nedělej to horší než to je. Už tak se snažím nemyslet na to. Usmála jsem se.
Nemyslet na co? Zeptal se.
Na to, že odýždíš..ale kuš!! Snažim se na to nemyslet tak smůla. Vyplázla jsem na něj jazyk.
Děkuju za skvělej týden.. Chystal se mě obejmout.
Nedělej to. Odstoupila jsem od něj.
Je to těžky, chci aby si už byl pryč..aby..aby jsem na to..ale nic. Zakoukala jsem se do dveří. Tašku si hodil přes rameno. Niall mě veze na nádraží, už musím Erico. Pozdravuj tetu, Majkla a Daniel. To samo. Řekla jsem mu jistě. Fajn..ale poď sem! Přitáhl si mě k sobě a objal mě. A to triko si nechej. Pošptal mi do ucha. Usmál se a odešel. Skrze okno jsem sledovala, jak Niallovo auto odjíždí. Oh god. Položila jsem si ruku na čelo a opřela se o zeď. To si pokazila Erico. Stekla mi slza. Hned po ní druhá, třetí..
Dala jsem si facku a otřela slzy. Udělal si to správně. Zapomeň, že tu byl. Opakovala jsem si tuhle větu, po cestě zpět do pokoje.
Dani seděla na posteli a sledovala mě. Je pryč. Řekla a já kývla. Sedla jsem si na postel k ní. Ale..teď chci vědět všechno o tobě a Maxovi!! Vykřikla jsem a tleskla rukama.
--------------------------------------------
Žijeme dál, to co jsem zažila tenhle týden nenechám zmizet, ale jenom to "zakonzervuji"
Myslím, že Harrymu a mně, nebylo určeno být spolu.
Nevím co na mě čeká dál.. Doufám, že něco dobrého, ale teď? Žiju jako předtím.

2 komentáře:

  1. Awwwh. :') Tvůj první dokončený příběh! :DDD No, jnapsala jsi to krásně. :) Samozřejmě, že brečím, ale je to nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem z toho nadšená!! TOTÁLNĚ. první dokončený příběh, ach.. :D

      Vymazat