Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec!) part 13

Hele Nemo!! Zakřičela jsem a přicupitala k akvárku kde byla ryba Nemo!! :D ou to né, tebe to ještě nepřešlo? Zeptal se pobaveně Majkl. Včera nás nutila se na ten film dívat. Začali se spolu bavit. To mi povídej! Přestaňte!! Já tu jsem taky! Zavolala jsem na ně a oni dva se začali smát. Pojďte k tygrům! Navrhla Daniel a my to odsouhlasili. Jsem ráda, že se Daniel už tolik nestydí. U tygrů jsme se zdrželi celkem dlouho. Londýnská zoovje celkem velká. Nebyli jsme všude, ale parádně jsme si to užili a Daniel se s Majklem dobře seznámila. Zajímalo by mě co stou Majklovou holkou. Musím se ho na to zeptat. Zrovna jsme si sedali v metru a jely tentokrát 7 zastávek až knám domů. Lidi u Erici by jsme si mohli zahrát twister, co říkáte? Navrhla a zvesela nás s Majklem předběhla. Hele Majkle, co s Christy? No, dala mi kopky. Řekl narovinu. Cože? Proč?! Ona mi řekla, že mě podvedla. A rozchází se semnou. Aha, no to je blbý. Řekla jsem mu upřímě a otevřela dveře od našeho domu. Daniel vběhla do mého pokoje a přinesla do obýváku twister, rozložila tu podložku a do ruky si vzala to čím se točí :D.Tak jdem na to. Opřela jsem se o Majklovo rameno, ale on uhnul a já sleťela rovnou na gauč. Si blbej! Vynadala jsem mu a vyplázla jazyk. Tss! Chytil se dotčeně za srdce, ale hned potom se usmál. Jdem hrát. Daniel nám dávala úkoly a my jako loutky dělali fo ona řekla. Erico, levá noha na zelenou. To si děláš srandu ne?!! Vykřikla jsem a posunula nohu pod...Majkluv rozkrok. Majkle pravá ruka na červenou. Začala jsem se tlumeně smát. Nedám jí ruku pod zadek!! Vykřikl znechuceně Majkl. Já říkala, že si holčička. Zasmála se Daniel a on po ní hodil nasupenej pohled. To už jsme si ujasnili ne? No jasně, že jo, promiň. Omluvila se mu Daniel a začala se červenat a proto taky rychle sklonila hlavu aby to nešlo vidět, noo mílila se ;D podívala jsem se na Majkla a ten se roztomile culil. Ehmm. Hrajem dál? :) smála jsem se na ně oba. Jo, jo jasně. Uhm. Zastrčila si pramen vlasů za ucho a začala znovu točit.

Žádné komentáře:

Okomentovat