Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec!) part 9

Daniel vstala a všichni jsme odešli do kuchyně.... O!! tousty!! Co se ti stalo, že si udělala snídani Erico?? Tsss!! Nechej toho a jez! Poručila jsem a Harry se začal smát. Ano Harry? Máš něco co ti přijde směšné?? Ne, slečno učitelko! Zvolal a já mu zacpala pusu. Pšššt!! Teta spí! Ou aha. Řekl když už mohl mluvit. Snídani jsme snědli skoro okamžitě a Daniel se ihned po té letěla do koupelny převléct. Harry se také šel převléct a já šla tetě napsat papírek na lednici. Teto, v lednici jsem ti nechala něco co zbylo ze snídaně. Šli jsme ven, vrátíme se večer. Hezky se prospi. S láskou Erica. Tak jdeme? Zeptala se Daniel, když vyšla z koupelny v černých kraťáscích s černým tílkem s potiskem ROCK!! Černé CONVERSKY a černá taška přes rameno. Můžeme. Potvrdil Harry, který zrovna vylézal z pokoje. Tak pojďte. Zavelela jsem a společně jsme vyšli z domu. Tak co těšíš se na Majkla? Šeptla jsem škádlivě Daniel do ucha a ona po mě hodila vražedný pohled. Nechej toho, ano? Rozkaz! :DD Tak jo Harry, měj se. A večer AHOJ!! Rozloučili jsme se s ním, protože on jel s kluky(co pro něj přijeli) někam k nim. Takže my dvě, si teď zajdeme na kafe! Do starbucks ano?? :D Začala jsem barvitě popisovat plán našeho dne. Potom sedneme na bus do centra a tam zajdeme na oblečení!!! Nejlepší část dne. Vysvětlovala jsem Daniel, která jenom souhlasně přikyvovala. Víš moc dobře, Že s námi dvěma jsou nákupy 4 hodiny. Takže potom zajdeme na pozdní oběd do SUBWAY a následovně potom by jsme se mohli metrem svést blízko k ZOO takže by jsme tam počkaly na Majkla a s tím by jsme potom šly do ZOO!! a Potom zase zpět metrem do centra a z tama metrem (jelikož město bude totálně zacpané) k nám k baráku. A tam být nějaký čas s Majklem, protože tetinka odejde do práce. :DDD Si génius. Řekla mi Daniel užasle a já se narovnala a pěstí si bouchla do hrudi. Teď jenom to všechno splnit. TAKŽE VZHŮRU NA AUTOBUS, MÁ MILÁ!! vykřikla jsem až se na mě pár turistů otočilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat