Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec!) Part 24

Dneska jsem se rozhodl, že by jsme mohli jít někam na oběd.
Co říkáte?
Zeptal se Majkl.
Mě tohle nedělá problém. Zasmála jsem se.
Takže nás zveš? Řekla Dani a přeměřila si ho pohledem.
Noo, taak..natahoval.
Ježiši to byl vtip ty troubo, nemusíš za nás platit. Vysvětlila jsem mu.
Jo ták. Uf. Usmál se. Momentík lidi.
Řekla jsem a přijmula hovor. Ahoj teto! Pozdravila jsem. Ahojky, omlouvám se, že jsem takhle prchla bez ohlášení. Pamatuješ si Finna? Víš jak jsem sním naposledy byla na tom festivalu.
No jo, asi. Pozval mě na chatu, takže budu pryč asi tři dny.
Jasně tak si tam užij, ahoj.
Mobil jsem vrátila do kapsy. Teta si našla chlapa!
Vykřikla jsem a usmála se na Dani s Majklem. Nekecej! A koho? Finna? Zeptala se Dani.
Jooop, jela sním na chatu. Tleskla jsem si. No ještě aby spolu nebyli..dali jsme je dohromady mi sis.! Mrkla na mě. Já vím. Utřela jsem si imaginární slzu a zasmála se.
Holky, vrať me se k tématu. Řekl Majkl.
Jo..jenom..mohu maličkost? Zeptala jsem se a ona si změřila pohledem.
Ano. Odkývl Majkl.
Jak to mezi..začala jsem. Ne! Ne! Ne! Řekla Daniel. Proč?
Erico. Prosebně se na mě koukla. Fajn.
Rozhodila jsem rukama. Počkat..něco mi uniklo. Řekl Majkl.
Ne jak tě to napadlo?! Řekla jsem ironicky a tím ho umlčela.
Jelikož je půl 11 navrhla by jsem aby jsme šli na ten oběd. Ok to zní dobře.
Souhlasili oba.
Zajdu si pro kabelku. Jé Dani vem mi taky! Poprosila jsem ji a ona kývla.
Chvilku jsem váhala, ale nakonec jsem to řekla.
Majkle, co je mezi tebou a Daniel.?
Udiveně se na mě díval.
Majkle no tak!
Erico, nejsem si jistý jestli stebou chci probírat věci typu ským kdy spím nebo co ke komu cítím.
Odbyl mě.
Ale no táák. Udělala jsem psí oči.
Promiň Erico.
Tak nic. Řekla jsem si. Otočila jsem se směrem k mým botám a obula si je.
Jsem tu. Řekla Dani a podala mi černou kabelku. Asi s sebou vezmu i Rafu, co říkáte? Zeptals jsem se jich. Nevzala ho s sebou teta? No vlastně jo děkuju Dani. Nemáš za co. Usmàla se na mě a my se vydali směrem do centra.
Dani, podívej! Ukázala jsem na jednu výlohu. Oh my fucking god! Řekla a zatáhla mě a Majkla do obchodu. Prosím mohl by jste mi otevřít tu výlohu? Zeptala se Dani toho mladého kluka co tam seděl za kasou.
Jo jasně. Vstsl a otevřel výlohu. Danni si zní sundala to tričko na, které jsem ji upozorňovala a ten kluk zase výlohu zavřel.
Kolik to stojí? Zeptala se. No 12£, ale klidně si ho vem zadarmo. Cože? Usmála se na něj.
Slyšíš dobře, je tvoje, pro sestřičku cokoliv. Řekl jí.
Aby jste pochopili situaci. Dani na tom triku měla Triad a rodina echelon( tak si říkaj fanoušci 30STM)
Si navzájem říkají sestry a bratři.
Děkuju. Usmála se na něj.
Neděkuj.
Ale musím ti něco za to dát.
Kdyby si mi dala číslo, rád by jsem si stebou pokecal. Usmál se na ni.
Když jsem se koukla na Majkla vypadal jako by měl prasknout žárlivostí.
Zasmála jsem se a on se na mě koukl. Co je? Zeptal se.
Prosimtě, mohl by si žárlit trochu míň nápadně? Šeptala jsem mu do ucha. Já nežárlím.! Řekl na obranu. Že ne? Tak proč si rudej jak rajče? Usmála jsem se. A si ticho. To je tipický. Převrátila jsem pohledem z Majkla na toho kluka a Dani. Zrovna mu psala číslo na papírek.
Napíšu ti a jsem Max. Podal jí ruku, ona ji příjmula.
Já Daniel. Tak my už musíme, ahoj Maxi. Mrkla na něj a on..to né on tak strašne roztomile zčervenal.!
Byl roztomilý, měl uplejší černé džíny, tričko Nirvana a na krku měl Triad. Hnědé vlasy a zelené oči. Byl to přesně Danielin typ!
A proto se mi nelíbil...
Ona si skousla spodní ret a my jsme odešli.
On stebou normálně flirtoval! Zasmála jsem se a ona zčervenala.
Asi jo coo.? Zeptala se pisklavým hláskem. Vždycky když je zamilovaná mluví takhle.
Ach to je roztomilé. Vzdechla jsem a zasmála se. Pojďme jíst. Řekla jsem a ukázala na Mcdonald nedaleko nás.



1 komentář:

  1. Muhahahahahhahahahahahaha. :33333333 Další díl, u ktérého jsem jaksi zapomněla dýchat. Ale víš, co mě zajímá, že jo? :333 Musíš se dostat k další části ;) :)

    OdpovědětVymazat