Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec) part.8

Ráno jsem vstala první z nás tří. Takže jsem se oblékla, namalovala a šla nachystat snídani. Ze začátku jsem absolutně nevěděla co. Ale potom jsem si řekla, že tousty s džemem nic nezkazím. Takže jsem tousty dala do topinkovače a vytáhla sklenici s jahodovým džemem. Dobré ráno. Přivítal mě Harry a sedl si k baru. Daniel pořád spí? Zeptala jsem se a Harry docela pobaveně přikývl. Co je? Zeptala jsem se ho a vyndala tousty z topinkovače. Tak pojď zatáhl mě za ruku do mého pokoje kde se na posteli rozvalovala Daniel. A řvala ze spánku. Jarede, my tu umřeme!! Jayi! Co se s náma stane!! Musíme založit nový kmen!! Kmen echelon'!! a odletíme na Mars!!! Křičela a já chytla záchvat smíchu. Harry se mnou. Co se děje???!! Zařvala když se probudila. A proč se vy dva smějete?!! Skenovala nás pohledem. Né nic..to to to sevsákne. :DD narovnal se z předklonu Harry. Lidi pojďte..má-máte tam snídani. :DD

Žádné komentáře:

Okomentovat