Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec!) part. 10

Chci říct, kupředu do starbucks!! Opravila jsem se a my jsme vyšli ulicí až do starbucks. Tam jsme si objednali ledovou kávu a šli na ten bus. Cesta do centra trvala 15 minut. V buse jsme poslouchali písničky a hráli na imaginární nástroje. Vystoupili jsme a začal náš čas. První jsme se zastavili v H&M -ku a potom v New Yorkeru. V obou obchodech jsme si nic nekoupili. Ale trvalo nám to asi hodinu a půl. Protože jsme se neustále rozhodovali zda si něco koupit nebo ne. Dál jsme si koupili horké vafle s nutellou a jahodama! Mmmm, tahle mňamka mi NIKDY nepřestane chutnat!! Mohla bych se po tom ucpat. Nechala jsem se ukecat od Daniel aby jsme zašli do Forever21 kde jsme nakoupili celkem dost věcí. Taky nám to zabralo neuvěřitelnou hodinu. Další obchod do, kterého jsem se chtěla podívat byl Primark. Tam si několik věcí vždycky koupím. Daniel tenhle obchod moc nemusí, protože v něm nemají PRÝ její styl. -_- cože nechápu. Takže tady jsem nakupovala já. Takže pro dnešek, nakupování stačí holka. Vydechla utrápeně, ale přesto měla jiskřičky v očích Daniel, když jsme si sedali ke stolu v SUBWAY. Ale prosím tě.!! Ještě řekni, že nejsi ráda, že jsme dneska nakupovali a já tě uškrtím z posledních sil, co mi ještě zbyli. Prostě si ten den musíme užít!! :) povzbudila jsem ji a ona se narovnala s mírného shrbení. Půjdeš objednat jídlo? Zeptala jsem se jí a usmála se. JO JASNĚ. Odpověděla a odešla. Já vytáhla mobil a začala volat Majklovi..

Žádné komentáře:

Okomentovat