Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec) part 19

Tak lidi, jsme tu. Zvolal Harry a otočil se aby viděl ty co seděli vzadu v autě. Já se neotáčela. Myslím, že obličej Zayna a Nalla znàm a naštvaný pohled Daniel už jsem taky několikrát viděla. A o Majklovi se zmiňovat nebudu. Vystoupili jsme.
Prodrali jsme se zkrze stromy a keře a zakotvili na pláži, která byla dobře zamaskovaná těma stromama. Rozložili jsme deky a kluci se na nich rozplácli. Já a Dani jsme vlezly do vody. Kluci? Jdete? Zeptala se Daniel a Majkl se zvedl. Harry tam s klukama o něčem mluvil. Najednou se zvedli a šli směrem k nám. Já jsem opatrně začala couvat. Daniel šla jiným směrem než já. Šla k nim. Najednou skočila Majklovi na záda. Niall skočil Harrymu na záda a Daniel zařvala. Ehm cituji: kohooooutìíí zápásý!! A začali se prát. Zayn stál opodál a s úsměvem je sledoval. Oklepala jsem se a šla za ním. Erica. Podala jsem mu ruku. Zayn. Stiskl ji a věnoval mi úsměv. Ty si Harryho sestřenka? Zeptal se. Ne, spíš dobrá známá. Jo ták, to vše vysvětjule. Řekl a podíval se na ty blbečky zápasící kouhoutí zápasy. Půjdem na deku? Jo klidně. Souhlasila jsem a oby jsme wi sedli na deku. Co všechno vysvětluje? Zeptala jsem se ho se zájmem. No, kdyby si byla jeho sestřenka..bylo by divný kdyby jste spolu chodili. My spolu nechodíme. Řekla jsem pobaveně. Tak proč Hazza nemluvil u nás doma o nikom jiným?  On o mě mluvil? No jasně! To si piš! Mrknul na mě.

Žádné komentáře:

Okomentovat