Was it a Dream?

A je to tady vážení, koncert ONE DIRECTION!!! Hlásili v rádiu s pozadím písničky WMYB. Já a kámoška jsme zpozorněly. Ano ano britsko-irská popová kapela známá už téměř po celém světě přijede k nám jako součástí velkého světového turné LWWY!!! Fanynky alias Directionerky kupují lístky přes internet v obchodech všude!! Vypuklo šílenství!!! Ale!! lístků už je nebezpečně málo!! Pamatujte... One Direction 9.července Praha!!! Jen jsme se zasmály... já i ona už lístky máme!! 9.července Praha: Stojíme uvnitř O2 ARÉNY ZA NĚKOLIK VTEŘIN MÁ ZAČÍT KONCERT... a JE TO TADY 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 !!!!!!!! Věřte nemohla jsem odtrhnou oči od Zayna!! Víte jak bývá v těch ff.kách že se kluci spíš jeden z nich furt dívá na holku kterou potom pozve na rande... NO není to můj případ jsem tu užít si koncert a pro podpis... a navíc je tu taká tma že by si mě stejně neměkl šanci všimnout :DDDD Kamarádce mohly oči z důlků vypadnout z Louise a jeho úsměvů.... :)) Po koncertu byla autogramiáda byly jsem zrovna na řadě. První byl Harry. U smál se na mě a poslal to Niallovi Usmál se plácl si se mnou a poslal to Liamovi ten si mě moc nevšímal ale až do něj Niall drbnul tak se usmál a plácl si se mnou. :) :/ A poslal to Zaynovi na toho jsem civěla a on na mě taky podepsal to a poslal to Louimu. Byl celý pryč z kamarádky vedle mě. Líbí se ti?? Ptala jsem se,. Promiň?? Líbí se ti?? Jo celkem ... Červenal se skvěle ladil s mým trikem. Kamarádka byla trochu víc mimo než jsem předpokládala... A tak jsme šly na WC. Když jsem vyšly ven moc lidí ( holek) tam nebylo... tak jsme šly pomalu k východu... Héj ty !! Křičel někdo zamnou. Zayne??? Hele zkus se někdy podívat na to co ti na to CD napíšu ano?? podívala jsem se tam a byl tam podpis, věnování a pod tím PS... : počkej na mě prosím u vchodu do sálu... Aha promiň... V pohodě.. a jak se jmenuješ?? Lea. OK Leo šla by si se mnou zítra někam?? JASNĚ. Vyměnili jsme si čísla domluviooly místo kde se potkáme... a já jsem šla i s kamarádkou domů spala u nás...Asi kolem desáté večer mi přišla sms..ZAYN: nebudím tě?? zítra ve 3?? ANO ano ano. A spala jsem dál ráno kamarádka odešla a asi kolem 1 hodiny odpolene jsem si chystala oblečení 2 hodiny kurva to nestihnu začala jsem se malovat a oblékat se . A šla jsem tedy na smluvené místo : park za halou... Ahoj krásko pozdravil mě ZAYN. Ahoj... se Zaynem jsme si povídaly a zabývali jsme se debatou o tom proč je pomeranč oranžový a proč je citron citron... :DD Ukázala jsem mu svůj nej stánek se zmrzlinou on si dal čoko a já jahodo :DD super den ale potom už si pamatuji jen výkřik náraz a tmu... probudila jsem se v nemocnici všude kolem mě bilo bílo... Vedle mě ZAYN S TVÁŘÍ V DLANÍCH ... mamka s tátou na druhé straně... Probudila se!! Křičel táta a Zayn zvedl hlavu. Mamka mi dal pusu na čelo a odešli(nechali mě samotnou se Zaynem) Zayne... Leo promin je to moje vina neměl jsem ti dělat... Ne Zayne ne!! Ale JO!! Přestaň a co se mi vlastně stalo?? Máš něco s hlavou a zlomenou ruku.. BOŽE.. Najednou se mi udělalo strašne blbe... pamatuji si jenom jak Zayn křičel do chodby a několik sestřiček kolem mě Zayn mi držel ruku .. POslední co jsem slyšela bylo ZTRÁCÍME JI!! a Zayna KTERÝ NA MĚ MLUVIL: BUDE TO V POHODĚ!!PÍP PÍP PÍÍÍÍÍÍÍP.

2 komentáře: