Because I Believe PART 10

Melody tohle je Pan Jared a tohle Pan Shannon, chceme si stebou promluvit. Řekla Collinsnová a já jenom nevěřícně vykulila oči.
Můžeme jít do mé kanceláře?! Zeptala se.
No dobrá. Přikývla jsem a společně s nimi jsem odešla do kanceláře.
Posadila jsem se do křesla a pozorovala každý pohyb, který udělal někdo z nich.
Pokud teda budeš chtít, mám pro tebe nabídku. Mluvil Jared.
Melody poslouchej, stojíš o to být nebo spíš vystupovat v novém videoklipu? Zeptal se Shannon..
Od.."polkla jsem" od kud znáte mé jméno.? Polekaně jsem si ho prohlížela.
Tak bereš to? Ozval se znovu Jared.
Ano..ano beru! Řekla jsem.
Výborně. Odlétáme zpět do L.A. za dva dny. Jared mi začal podrobně vysvětloval plán, můj plat. Já se, ale spíš soustředila na Shannona, který mě soustředěně sledoval.
...takže zítra jsem příjdeš a domluvíme zbytek. Dokončil svůj proslov Jared a když si všiml, ž e na mě Shannon kouká jeho pohled se dal přirovnat naštvanému smajlíku.
To by pro teď stačilo. Odkašlal si Shannon.
Děkuju vám moc za vybrání.
Poděkovala jsem a potřásla jsem si snimi rukou.
Když jsem vycházela z kanceláře všimla jsem si, že Jared zůstal v kanceláři. Směřovala jsem do výtahu kam zamnou přiběhl Shannon.
Mlčky jsme sjeli výtahem do haly a jak jsem šla k Harmony, Shannon mi pošeptal letmo do ucha:
A jak jsem řekl, nevykej mi.
A odešel...srdeční zástava...píp píp píp.....sakra Shannon Leto...se dotkl...mého ucha!!!! wsdbbnejdbefedbeufb
Bože můj...

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Jééé, to potěší. :3 Jsem ráda, že se ti líbí. Budu se snažit KONEČNĚ dopsat pokračování

      Vymazat
    2. Je skvělá jenom pokračuj. :-) Ja budu jenom ráda. :-) Těším se na další. :-)

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat