Because I Believe PART 8

Celou dobu jsem se na Harmony usmívala.
Netlem se furt! Řekla mi.
Crrrrrr.
Ozval se zvonek a já vystartovala ke dveřím.
Harmony se loudavě táhla zamnou.
Same!! Vykřikla jsem a objala ho.
Ahoj! Poplácal mě po zádech a přeplul k Harmony se, kterou se přivítal polibkem.
No jo no jo. Zabrblala jsem si, ja se říká pod vousy a zavřela bytové dveře.
Ach ti zamilovaní..Řekla jsem a odešla za nimi do obýváku.
Oba seděli na sedačce a Sam prozkoumával v televizi programy.
Dáte si popcorn? Zeptala jsem se.
Na co se díváme? Odpověděl otázkou Sam.
Dark Shadows. Vysvětlila jsem.
K Johnymu popcorn musí být.
Mrknul na mě.
OK. Odešla jsem k lince a vytáhla dvě velké misky.
Do mikrovlnky jsem položila slaný popcorn a jakmile byl jeden hotový, dala jsem tam i sýrový popcorn.
Nasypala oba do těch misek a přinesla za nimi.
Slaný nebo sýrový. Zeptala jsem se.
Sýrový. Usmál se Sam.
Dostaneš Slaný. Strčila jsem misku Harmony do rukou a sedla jsem si vedle nich i s mou miskou dobroučkého sýrového popcornu.
Ovladač sem!
Natáhla jsem ruku pro ovladač.
Nee. Chňapla po něm Harmony a dala si ho k hrudi.
Můj ovladač. Řekla.
Já a Sam jsme se zasmáli.
Harmony zesílila volume, zrovna začínal film.

2 komentáře:

  1. Je to skvělý, škoda že nevíš, jak pokračovat. :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pro tebe a další lidičky skvělou zprávu. S příběhem pokračuju. :)

      Vymazat