Because I Believe PART 8

''Oh my Jared Leto,, Řekla jsem a protála jsem se. "Byl to skvělý film,,. Uznala Harmony.
Jako by mohl být film s Johnym jinačí, lidi jsem strašně moc unavená a i přesto, že jsem měla naplánované něco úplně jiného...jdu spát.
Zamávala jsem jim a odešla do ložnicem, tam jsem si oblékla tričko na spaní, zalezla jsem pod peřinu a...vytuhla.
Příští den ráno mě vstávat přinutila věc jménem budík.
Vedle mě na posteli ležel Sam a vedle něj Harmony, která se na mě usmívala.
Ahoj. Naznačila mi pusou.
Zámavala jsem jí a zvedla se z postele. Ustlala jsem si peřinu a natřepala polštář.
Ze skříňe jsem si vytáhla nějaké černé džíny a bílé tričko s nějakou tou myškou od Disneyho, ponožky a podprsenku.
Zamířila jsem do koupelny.
Umyla jsem si obličej a nanesla řasenku na řasy. Trocha pudru, linky, tužka na oči. Klasika.
Oblečení co jsem si přinesla jsem si oblékla a jakmile jsem byla spokojená se svou vyzáží odešla jsem zpět do ložnice.
Harmony byla už oblečená. V ruce svírala taštičku s jejím Make-upem atd..a netrpělivě chodila po pokoji. Sam tu nebyl.
No běž. Pokynula jsem rukou ke koupelně a ona mě zaregistrovala, usmála se a s veselým poskakováním se zavřela v koupelně.
Když jsem uslyšela hrající hudbu z kuchyně, usoudila jsem, že Sam je tam. Takže jsem šla za ním.
Dobré ráno. Pozdravil mě a usmál se. "Dělám nám kávu,,. Informoval mě, ukázal na tři hrníčky položené na lince vedle konvice, ve které byla voda a dál se věnoval smažení palačinek.
Ty jsem neměla ani nepamatuju.
Přehrála se mi věta v hlavě a já se tomu zasmála.
"Harmony je v koupelně a počítám stím, že tu je do dvou minut,,.
Já vím Melody, Harmony znám a vím za jak dlouho se namaluje.
Řekl mi.
Nic jsem mi na to neřekla.
Všimla jsem si, že nemá nachystané nic, co by jsme si na palačinky dali. Tak jsem rychle vyskočila ze židle, na které jsem do teď seděla a z police nad stolem podala nutellu a postavila ji na linku. Hned potom jsem zalila horkou vodou naše hrnky s kávou a ze skříňky vytáhla tři talíře.
"Děkuju za pomoc Melody,,.
Řekl Sam, zasmál se a "hodil" palačinku na talíř.
Jéé, tady to voníí. Ozvala se od dveří ložnice Harmony.
Sam dělá palačinky! Upozornila jsem ji, když se objevila v kuchyni.
"Ber si z něj příklad Melody,,. Řekla mi a káravě se na mě podívala.
"COŽE,,?!? Překvapeně jsem ji sledovala.
Á nic. Mávla nad tím rukou a sedla si zamnou ke stolu.
"Si zlato Same.,,
Pochválila ho a on jí poslal vzdušnou pusu.
Ona ji "jakože" chytila a poslala mu ji taky..
"Oh nechte toho,,!!
Zakřičela jsem zoufale a hlavu jsem si opřela o stůl.







1 komentář:

  1. Awwwwwh! To je supeeer! :33
    A mimochodem až teď jsem si uvědomila, že mám stejnou košili, jako ona na poslední fotce. :3 :D

    OdpovědětVymazat