Because I Believe PART 9

Smiř se stím, milujeme se.
Řekla Harmony a schytala odemě úšklebek.
Holky, palačinky. Upozornil nás Sam.
My si vzali talíře s palačinkami, kávu a já vzala nutellu. Sam si vzal svůj talíř a kávu a sedl si k nám.
Namazala jse si první palačinku nutellou a smotala. S chutí jsem se do ní pustila.
Hned potom další a další.
Harmony, už bude 8! Musíme pohnout.
Řekla jsem a ona přikývla.
Umyla jsem si ruce a pusu v koupelně, oblékla jsem si stejný jarní kabátek jako včera a do kabelky hodila to co včera. Zavázela jsem si tenisky a u dveří čekala na Sama a Harmony.
Mohli jsme jít. Harmony se se Samem rozloučila a my utíkali do hotelu.
V hale už stála slečna Collinsnová a komandovaa většinu personálu hotelu, jak u ní bylo zvykem.
Tak paa. Rozloučila se semnou Harmony a běžel se převléct do své šatny. Já šla naproti slečně Collinsnové.
Dobrý den. Pozdravil jsem ji.
Ale ahooj. Skvěle, že si tu. Přehlídka bude ve velkém sále. Tady Elisabeth ti ukáže místnost, kde jsou šaty a ostatní děvčata. Řekla a žena jménem Elisabeth mě zavedl do místnosti.
V pokoji bylo několio dívek starých asi tak jako já. Všechny mě pozdravily a usmívaly se na mě.
Elisabeth mi ukázala mé šaty.
Převlékla jsem si je v druhé šatně a o 3 minutky už mi další žena začala dělat make-up.
Během 10-ti minut jsem byla se vším hotová.
Dveře se najednou otevřely a stála vnich slečna Collinsnová.
Dámy, vypadáte úchvatně. Řekla nám všem.
Melody, můžeš? Zeptala se mě, kývla jsem a ona semnou šla do zákulisí. Zajímavé, jak se obyčejný sál dá takhle změnit.
Říkala jsem si.
Melody, ty půjdeš jako třetí. Vysvětlila mi.
Jenom jsem přikyvovala.
Chci aby si věděla, že tu bude spoustu lidí a mezi nimi i Jared Leto s jeho bratrem, budou si vybírat modelku do nového klipu.
Když to řekla, sevřel se mi žaludek. Moje srdce jakoby chtělo vyskočit z hrudníku.
Jdu to říct ostatním, drž se. Poklepala mi na rameno a odešla.
Opatrně jsem nakoukla přes oponu. Celý sál byl totálně plný. Bylo tam celkem dlouhé molo. Byl slyšet šramot.
Tak Melody, dýchej. Začala jsem shluboka dýchat a vydechovat.
Znovu jsem se tam podívala a pokoušela jsem se najít Jareda a Shannona. Doprčic. Jsou hned naproti molu.
Já jsem v prdeli.
Řekla jsem si v hlavě.
Zachvilku už vedle mě stálo několik dalších děvčat.
Slečna Collinsnová nám prsty ukazovala čísla 3..2..a když ukázala 1 opona se roztáhla, hudba začala hrát a na molo vyšla první dívka, která se mi představila jako Adele.
Potom šla druhá a..potom já.
Vyšla jsem na molo a usmívala se.
Jedním očkem jsem koukla na Jareda, který si mě zaujatě prohlížel.
Když jsem došla na konec mola tedy jsem byla nejblíže Jaredovi a Shannonovi, udělala jsem pár póz a ladnou chůzí jsem se vrátila zpět.
Oh můj bože. Řekla jsem, jakmile jsem byla mimo dosah mola.
Sedla jsem si do šatny za ostatníma.
Jakmile přehlídka zkončila přišla za námi slečna Collinsnová.
Byly jste skvělé děvčata! Usmívala se od ucha k uchu.
Pan Leto mi řekl, že mi dá o volbě vědě ještě dnes. Vysvětlila.
Který z nich?? Zeptala se Adele.
Pan Jared Leto.
Zase. Jakmile jsem slyšela to jméno...mohla jsem se zbláznit.
Postupně jsme se všechny převlékli zpět do našeho oblečení.
Já jsem šla za Harmony na recepci.
Jak to šlo? Zeptala se mě s úsměvem.
Bylo mi strašne.
Řekla jsem.
Uuups. Řekla a zaplula pod stůl.
Co se stalo? Zeptala jsem se a otočila jsem se.
Málem mě trefilo.
Stála tam Collinsnová a Jared s Shannonem.


1 komentář:

  1. Zaplula pod stůl. :DDD No super! Konečně zas píšeš!' :D FFTL si přečtu večer, teď frčím do drama! :)

    OdpovědětVymazat