Fight For This Love [2.řada] PART 4

Další díl, hezký počtení. ;)

-Pixie

Jsou to...ŠPAGETY! Začal se smát semnou Finn.

To si se překonal. Poplácala jsem ho po zádech a políbila ho.

Bezva. Teď by jsem si dal spíš tebe než ty špagety. Mrknul na mě.

Podej mi talíř ty mlsoune.

Řekla jsem a on podal dva talíře, sundal si zástěru a pomohl mi s nandáváním jídla.

O pár chvil později jsme seděli v jídelně a jedli jídlo.

S Finnem jsme se potom stihli podívat na tři díly jednoho seriálu.

A potom mě doprovodil domů.

Kde jsem se potkala s Majklem.

Ahoj Rafoo. Pozdravil ho.

Ahoj Majkle. Řekla jsem.

Čau. Zamával mi. Zavřela jsem domovní dveře a spolu s Majklem šla do mého pokoje.

Tak jo. Jsou 4 hodiny měla by jsem k Daniel. Řekla jsem a chytla kufr do ruky.

Jo..za Daniel. Zakoukal se do země.

Vidíš tam něco pěknéhoo? Naklonila jsem se a tím jsem mu zkazila výhled do země.

Ne..cože? Zeptal se a já se usmála.

Hele, najdi si holku. Loktem jsem mu drbla do ruky.

Ale já mám holku. Řekl.

Koho?! Zděsila jsem se.

Christina. Řekl.

Ne...no tak Majkle! Ta největší ehm..v okolí?! Nadzvedla jsem obočí.

Víš co? Mlč. Řekla jsem.

Do kabelky jsem si dala sluchátka a mobil, sluneční brýle a nějakou řasenku.

Vzala jsem si kufr a šla do kuchyně.

Začal mi zvonit mobil.

E: Prosím?

D: Jedu pro tebe tak se nachystej.

M: Jasně Dani, ty si vzala mámě auto?

E: Vysvětlím pak.

M: fajn ahoj.

Típla jsem to.

Víš Erico, co vlastně cítíš k Finnovi.?

Zeptal se Majkl, který scházel po schodech dolů.

To mi připomíná situaci, kdy jsem se tě ptala já a ty si mi řekl, že nemáš potřebu mi říkat ským spíš a tak dál. Zkřížila jsem ruce na prsou.

Erico tehdy..mi nebylo nejlíp.

Obhajoval se.

Fajn.

Miluju ho, proč? Zeptala jsem se.

No..pro info víš. Usmál se.

A můžu se teda zeptat i já tebe?

Řekla jsem.

Dobře. Odpověděl.

Co cítíš k Daniel? Dala jsem mu otázku.

Najednou někdo zazvonil u dveří.

Majkl vyběhl jako rychlostí blesku ke dveřím já hned za ním i s kufrem.

Když otevřel dveře stála tam Dani.

Vyděla jsem jak se oba zarazili.

Můžeme jet? Zeptala jsem se Dani.

Jo..jasně. Řekla a přitom nespouštěla z Majkla oči.

A ty..tygře, už mi nemusíš odpovídat. Chytla jsem Dani za ruku a šla s ní k autu.

Dala jsem kufr do auta, zamávala Majklovi a nasedla do auta. Dani se rozjela k jejich domu.

Byl.."polkla"..vždycky takhle hezkej?

Zeptala se a pevně tiskla volant.

Daniel?! Řekla jsem a překvapeně čekala co z ní vyleze. 

Co je? Řekla.

No, co to říkáš? Vždyť máš Maxe.

Zasmála jsem se.

Já vím. Jenom...ale nic. Řekla a mávla nad tím rukou.

Mlčela jsem.

Během 4 minu jsme byli u domu a Dani otevírala dveře.

Ahojkyy! Objala mě mamka Daniel.

Erica:

Daniel:

1 komentář:

  1. Omg! Další perfektní díl. :33333 ty jsi se vážně rozjela! To bylo dokonalý ;) A Erika vypadá krásně :33 Dani samozřejmě taky. :DDD

    OdpovědětVymazat