Fight For This Love[2.řada] PART 1

--uběhl měsíc od doby, co Harry odjel z domu Erici
-------------------------------------------
Víš Erico, kdyby si občas nezapomínala nastavit budík, nepřicházeli by jsme všude vždycky pozdě! Peskovala mě má nejlepší kamarádka.
Kdyby si mě nenutila dívat se do 3 hodin ráno na MARS FUNNY MOMENTS nevstávali by jsme o půl 11 dopoledne!!
Obhajovala jsem se.
Pohni! Zakřičela na mě.
Fajn! Řekla jsem a začala jsem utíkat jak nerychlej jsem uměla.
Daniel utíkala předemnou, razila si mezi těmi lidmi na ulici cestu jako buldozer, což mi vyhovovalo, protoželo jsem měla lepší cestu.
Dani najednou zastavila. Já jsem tak tak zabrzdila a začala se rozhlížet.
Jsme tu. Řekla a vydechla.
Wow..já už chci dovnitř.
Zakňučela jsem.
Dovnitř budeme moct až o půl je čtvrt. Vysvětlila mi.
Vysvětlím vám proč já a Daniel tolik vyšilujeme.
Dneska se totiž slavnostně otevírá nový luxusní obchod značky, kterou vymyslela Danielinina teta.
Není to přesně její teta. Ale ona chce aby jí Dani teto říkala.
A Dani tu má dneska být, protože ji tu teta Sofia chce.
Ano Sofia Smith..jinak S.S. Tak se jmenuje její nová značka oblečení.
Nevadilo by mi, kdyby lidi nosili oblečení s mými iniciály.
Poď, musíme se protlačit k zadnímu vchodu.
Řekla mi, chytla mě za ruku a opět si začala razit cestu..k zadnímu vchodu.
Zavolám Sofii. Oznámila mi a vytáhla mobil.
D: Teto jsme u zadního vchodu, pošleš pro nás někoho? Zeptala se jí.
Jo děkuju zatím.
Dala mobil zpět do své kapsy od černých džín.
Najednou se otevřeli dveře od zadního vchodu.
Ste Daniel a Erica? Nadzvedl obočí chlap v černém tričku.
Obě jsme kývli a on nás zatáhl dovnitř. Vyšli jsme po schodech do hlavní haly. Skrze skleněné výlohy byli vidět novináři atd.
Ten chlap nám popsal jak se dostar k Sofii nahoru a zůstal tam. My prošli úzkoz chodbou tam po schodech nahoru a byli jsme v dalším patře. Po pravé straně byly 3 dveře. Všechny byly bílé. Na prvních bylo napsáno NEVSTUPOVAT na druhých nic a na třetích Miss. Sofia Smith..
Zaklepala jsem na poslední dveře a když se ozvalo VSTUPTE, my vstoupili.
Daniel, Erico! Nadšeně vykřikla a objala nás.
Daniel zase ta černá? Oskenovala ji pohledem, když nás přestala obímat.
Dani se jenom zazubila a Sofia si povzdychla.
Asi zavolám tvé matce, že budeš na pár dní u mě aby jsem ti koupila nové oblečení. Řekla a usmála se na ni a pak na mě.
"Stím nemám problém.,,
Řekla Dani a začala se smát.
A Erico...ty záříš. Chytla mě okolo ramen.
Děkuju.
Sofie má 37 let. Je to primadona.
Zrovna na sobě měla bílé kalhoty a bílou košili s uplou černou vestičkou. Své blonďaté po ramena dlouhé vlasy měla vyžehlené.
Vypadala celkem přísně.
Ale opak je pravdou.
A..holky zítra...pojedu představit můj nový parfém do New Yorku a potřebuju..asistentky. "tebe a tebe,, Ukázala jednotlivě na mě a na Dani.
Berete to? Zeptala se a nadzvedla levé obočí.
ANO! Vykřikli jsme s Dani nadšeně.
No výborně, zavolám tvé matce Dani. Řekla a z velkého bílého stolu, na kterém měla různé papíry si podala mobil.
Růžový Apple.
Ahoj Gabriello..
Volala s mamkou Daniel.
"A co MAX!! Nemůžu odjet do New Yorku a nechat ho tady,,!
Začala vyšilovat Dani mezitím co Sofia domlouvala s její mamkou ten NY.
Prosímtě Max je fajn, pochopí to! Ujistila jsem ji.
A co ty a Finn, ty se nebojíš, že ti ho některá z holek přebere?
Řekla Daniel.
Finna mi žádná z těch holek nepřebere. Vyplázla jsem jazyk a zasmála se.
S tvou mámou je to domluveno, Erico co tvá teta? Zeptala se Sofia.
Teta je s jejím přítelem u jeho rodičích někde v Německu. Řekla jsem.
Super, takže dneska v pět hodin budete nachystané s věcmi na dva dny, čekat před domem Danieliny mámy ano? Řekla.
Už v 5?!? Překvapeně jsme se na Sofii podívali.
No ano, tak měly by jste jít. Usmála se na nás.
Tak jo, rády jsme tě viděli teto a v 5 ahoj! Pozdravili jsme ji a stejnou cestou jakou jsme přišli jsme odešli k nám domů.
Ahojky Rafo! Přivítala jsem se s psem a letěla do mé ložnice.





1 komentář:

  1. SOPHIA SMITH? O.o JAKO VÁŽNĚ? o.O V ŽÁDNÝM PŘÍPADĚ! :DDD
    Jinak jako bomba těším se na další. :333

    OdpovědětVymazat