Fight For This Love[2.řada] PART 3

Soooo, tenhle díl bude MEGA dlouhej.
Jako omluva za to, že ten předchozí byl tak krátký. Omlouvám se speciálně mé sestře Leah Locker, protože mám obavy, že tento díl ji asi přihodí HEART ATTACK!! :* :)
-Pixie
Ty, Erico..já si půjdu..něco vyřídit s Maxem a tak..sejdeme se u nás. Pá. Rozloučila se semnou.
Pá. Sklopila jsem pohled k zemi, když už byla pryč.
Dobalila jsem kufr, vzala si Rafu na vodítko a vydala se za Finnem.
Z pohledu Daniel:
Běžela jsem do kavárny, kde jsme se měli s Maxem sejít.
Ahoj. Pozdravila jsem ho, když jsem ho uviděla stát před kavárnou.
Nazdárek. Políbil mě na nos a já se usmála.
Chytli jsme se za ruce a šli dovnitř.
Sedli jsme si ke stolku vzadu a objednali si kávu.
Maxi, já jedu s Ericou a tetou do New Yorku..dneska.
Zkousla jsem si nervózně spodní ret.
Daniel? Na jak dlouho? Zeptal se a nadzvedl obočí.
Na dva dny. Řekla jsem a čekala na jeho reakci jako na popravu..
To je super ne? Aspoň okoukneš New York! Usmál se na mě a chytil mě za ruku.
Si prostě kouzelnej. Povzdychla jsem si a zasněně jsem si ho prohlížela.
Né to ty si. Mrkl na mě.
Děkuju..
Naklonil se ke mě a políbil mě.
Z pohledu Erici:
Finne!! Vykřikla jsem nadšeně a on se otočil mým směrem.
S úsměvem šel naproti mě.
Ahoj Erico. Políbil mě a hned potom poškrábal Rafu za uchem.
Rafa vrtěl ocáskem jako šílený.
Rád tě vidí. Řekla jsem a on přesměroval svůj pohled ke mě.
Co si potřebovala? Zeptal se, stoupl si ke mě a my se pomau začali procházet po chodníku v parku.
No..poletím do New Yorku na dva dny..už dnes.
Řekla jsem a on se trochu zarazil.
Vážně? Usmál se.
Ano. Pošrabala jsem se na krku.
Nafoť pro mě aspoň fotky.
Řekl mi a mě se nesmírně ulevilo..myslela jsem si, že nebude moc nadšený..ikdyž jsem stejně věděla, že by to pochopil.
To si piš. Potvrdila jsem mu.
Nezajdeme někam na oběd? Zeptal se mě.
S Rafou? Podivila jsem se.
Tak nám koupím něco v Subway a sníme si to na lavičce. Začal se smát.
Ale tak proč ne? Pokrčila jsem rameny.
Né to byl vtip, na oběd zajdeme k nám, něco nám ukuchtím. Vypnul hrdě hruď a dvakrát do ní bouchnul pěstí.
Jak myslíš. Řekla jsem mezi smíchem.
Tak jsme se teda vrátili z parku zpět k jeho domu.
Naši doma nejsou jenom brácha, ale ten má svůj svět Youtubee. Řekl mi, když odemykal dveře jejich domu.
Faajn. Usmála jsem se.
Finn otevřel a my vešli dovnitř.
Jackuu jsem tu! Zakřičel na celý dům.
Pojď. Tahal mě do kuchyně.
Vyskočila jse si na linku a usmívala se.
Tak co si uvaříme? Zeptala jsem se Finna, který se opíral o zeď naproti mě.
Jak jako my? Nadzvedl jedno obočí.
No..ty a já. Vysvětlila jsem.
Tak to né, vařím já..chci aby bylo překvapení co uvařím. Řekl..
Oh můj bože, vypadal jako malý chlapeček co si tvrdě chce vybojovat svou hračku nebo tak.
Si neuvěřitelně roztomilý. Řekla jsem.
Přestal se opírat o zeď a přišel ke mě.
Dal kolem mě ruce aby jsem mu byla blíž.
Dal hlavu tak, že se naše čela dotýkala.
Koukali jsme si do očí.
Já tě tak miluju Erico.
Pošeptal a nepřestával se mi dívat upřeně do očí.
Vydechla jsem vzduch a nadechla jsem se.
Zavřela jsem oči..on se přiblížil..chystal se mě políbit..když..
Čaukokakauko!! Vykřikl Jack vedle nás a Finn se odemě odtáhl. Já otevřela oči a oba jsme se naštvaně podívali na Jacka.
On se neustále usmíval.
Však já bych tě praštila, že by tě smích přešel!
Proleťela mi myšlenka hlavou a donutila mě se usmát.
Hlavně, že se máme všichni rádi. Řekl Jack a oba nás objal.
Můžu s tebou mluvit brácha? Zeptal se Finn a už Jacka tahal do pokoje za kuchyní.
Usmála jsem se nad tím co by nastalo, kdyby nás Jack nevyrušil..Začala jsem si to představovat..
Zlatíčko nad čím tak přemýšlíš, že se culíš jako andílek? Ozval se předemnou Finnův hlas.
Ale..nad ničím. Seskočil jsem z linky a obmotala jsem ruce okolo jeho krku.
Řekni mi tooo. Řekl a smutně se na mě podíval.
Za pusu? Zeptal se a já..kývla.
Sem. Ukázala jsem prstem na svou levou tvář.
Finn mě tam políbil.
A sem. Ukázala jsem taky na druhou tvář. Finn mě políbil i tam..Skousla jsem si ret a pozorovala jsem co udělá..
A sem. Řekl už za mě a spojil jeho a mé rty.
Ach..to byl pocit. Zavřela jsem oči a vychutnávala jsem si tenhle okamžik.
Líbali jsme se dlouho..moc dlouho..
Půjdu si pustit televizi a ty tady něco uvař, ano?
Řekla jsem.
Já tě nepustím. Znovu mě políbil.
Finne, já mám hlaaad. Zaprosila jsem.
Tak jo. Pustil mě a já sundala ruce z jeho krku.
V obyváku jsem se začala koukat na Mtv..zrovna tam hrálo From Yesterday od Marsů..kéž by tu byla Dani..už ji úplně vidím vyšilovat z Jaredova hlasu, vlasů, očí a jeho postavy..Usmála jsem se.
Jo..to Shann, to je jiný kafe..Co to říkám? Honilo se mi hlavou..
Pamatuji si na den..kdy jsme s Dani seděli na terase. Dani byla zabalená do jejího dlouhého svetru..a klepala se zimou, snažila se usnout a Rafa jí sloužil jako polštář..chudák pes.
Já jí ukradla mobil a pouštěla jsem si písničky ve sluchátcích.
Dokola a dokola jsem poslouchala písničku From Yesterday od 30 seconds to Mars...bylo to jenom několik dní zpět..než..přijel..
STOP Erico..přestaň. Začala jsem si nadávat.
Nemysli na něj..nemysli.

Už to je hotové. Řekl Finn z kuchyně. Už utíkám..Vstala jsem ze sedačky a šla do kuchyně.
Finne.??. Zasmála jsem se, když jsem ho viděla v zástěře celého upatlaného od čeho si.
Tudy se prohnalo tornádo nebo co? Začala jsem se na plné kolo smát.

Erica:

Max: Daniel: and Finn:

1 komentář:

  1. O M to the G! :OOOOO Děláš si srandu? Tolik pocitů v jednom díle! :O Ne vůbec mě ta část s Finnáčkem úplně neodvařila. :DDDD Potom ty Mars... :') Achjooo, mě se tak stýská! :(
    A vzpomínka na Harryho, však?
    Proč mi to děláš?! :DD :'))
    Krása, krása, krása! ;)

    OdpovědětVymazat