Fight For This Love[2.řada] PART 7

Myslím si, že kdyby tenkrát Harry neodjel..asi by jsem podlehla a zamilovala se do něj. Teď je pryč a já začínám mít pocit, že..
Honilo se mi hlavou zatímco mi hrálo I need Your Love od Calvina Harrise a Elie Goulding.
Usmála jsem se a vzpomněla si na jednu příhodu, kterou si stouhle písní spojuji.
*flashback*
Jakou si dáš zmrzlinu? Zeptala se
Erica Daniel.
No..asi maxi jahodovo-borůvkovou.
Chytla se za bradu a zkoumala tabulku s druhy točených zmrzlin.
Maxi?!? Ty si ze zbláznila. Řekla Erica a pochutnávala si na své malé točené vanilkovo-čokoládové zmrzlině.
Daniel si nakonec koupila tu MAXI zmrzlinu, která byla opravdu obrovská.
Si šílená. Udiveně se koukala na Daniel.
Daniel na mobilu pustila písničku I need You Love..a obě začaly zpívat.
*konec flashbacku*
To bylo skvělé. Řekla jsem si a Dani sebou začala škubat.
Hele co se ti zdá, jsou 2 hodiny ráno. Mrkla jsem na ni a ona otevřela oči.
Protáhla se a svůj pohled přenesla na mě.
Zdálo se mi..o..Majklovi.
Řekla.
No nic. Dala si sluchátka do uší a zavřela oči.
Docela mě zajímalo co se Dani a Majklovi honí hlavou..
Dani má Maxe, Majkl prý Christinu tak proč oba tak ztuhli,  když na sebe narazili mezi těmi dveřmi?
Proč mi Majkl nechtěl odpovědět?
A proč Dani tak vyváděla v autě?
Kdyby k sobě nic necítili, nechovali by se takhle.
Musím to zní v New Yorku vytáhnout..tohle mě tíží..
Zdá se, že je s Maxem spokojená.
Co když není. Z toho všeho přemýšlení jsem usnula.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vstávej Erico snídaně. Probudila mě Daniel.
Narovnala jsem se a podívala jsem se směrem, kde stála letuška a netrpělivě mi podávala snídani.
Vzala jsem si ji do rukou a ona spokojeně odešla.
Po snídani to byla už jenom hodina do příletu do New Yorku.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jsme tu. Řekla Daniel a koukala skrze okýnko na město, které bylo pod námi..New York.

1 komentář:

  1. Awwwwghrajsbabk! :33 Je to dokonalý! :'))
    A úplně miluju ty flashbacky ,ale vždycky si vzpomenu, jak jsme byli spolu a začne se mi stýskat. :(

    OdpovědětVymazat