Fight For This Love[2.řada] PART 9

Holky, co kdyby jsme šli nakupovat. Řekla nám Sofie.
To je skvělí nápad. Řekla Daniel a neustále se upřeně dívala kamsi.
Dani? Zeptala jsem se a položila ji ruku na rameno čímž mě začala vnímat.
Erico podívaj tam. Ukázala rukou.
Podívala jsem se tím směrem a uviděla na co Dani ukazovala.
Byl otočený zády knám.
Jeho vlasy a výška, vytahané bílé tričko a hubené nohy..
Co by tu dělal.? Přemýšlela jsem nahlas.
Erico je to on. Řekla mi Daniel a já jí věnovala pohled.
Jakmile jsem se podívala zpět na místo kde stál ten kluk až velice podobný jemu...už tam nebyl.
Smutně jsem si prohlížela tvář Daniel.
Erico promiň. Omluvila se mi.
Není za co se mi omlouvat a hele už nesou jídlo. Řekla jsem a číšník nám na stůl položil talíře s jídlem.
Takže teto Sofie, jaký je plán.? Ptala se Daniel a já si neustále pohrávala s náramkem co mi dala Daniel, když jela na prázdniny do Irska.
Přijdeme z oběda a máme hodinu volnou, potom zajedeme taxíkem
do obchodů a navíc potřebuju něco u mé kamarádky. Takže vás nechám samotné. Vysvětlovala Sofie a u toho stihla jíst jídlo.
Myslím, že to bude náročný, ale i odpočinkový den. Dodala ještě Sofie a utřela si ubrouskem rty.
Sraz v hale? Usmála se. Obě jsme kývli a Sofie odešla.
Byl to on! Vrátila jsem se k tématu a Dani se zasmála.
Možná jo, ale One Direction mají být někde v Anglii, ne? Zeptala se.
Já nevím..víš, že kvůli němu už je moc nevnímám.
Jo, to jo... Erico! Vykřikla a hned si zakryla pusu rukou.
Skoro všichni v restauraci se na nás dívali. Rozhlédla jsem se kolem sebe a nevině se usmívala.
Dojedli jsme a odešli k nám na pokoj.
Daniel! Já nechala ten náramek v restauraci, musím tam jít! Vykřikla jsem a rychle vyběhla vyběhla na chodbu před pokoj.
Seběhla jsem schody z 7 patra až do restaurace v 3 patře.
Jo!! Je tu! Řekla jsem si pro sebe a sebrala náramek ze stolu.
Usmála jsem se a rozhlídla se.
Erico? To si ty? Řekl a šel směrem ke mě.

1 komentář:

  1. Pixonelo? Děláš si srandu? :O Je to tak hsacgkjashcvakhscvakjcx! :333 Pane Bože, nevíš, jak se teď cítím. :33 Potřebuju další! :)

    OdpovědětVymazat