69 důvodu proč tě nenávidím.! (Maliku!) PART 2

Cože? Zeptala jsem se šokovaně.
Jo, Zayn přijel a my to snimi chceme oslavit!
Řekl a já se postavila naproti mu.
Ok, to se přežije. Řekla jsem s klidem a začala uklízet nádobí do myčky.
Ty to zvládneš Aubrey, věřím v to.
Oznámil mi a už byl pryč.
Douklízela jsem kuchyň a šla najít mámu.
Jdu ke Chloe. Řekla jsem mámě, která se zrovna dívala na nějakou telenovelu či co.
Kuchyň je hotová? Zeptala se.
Jo.
Tak běž.
Vyběhla jsem k sobě do pokoje a začala si vybírat věci co si vezmu na sebe.
Nakonec byla má volba černé džíny a bílé tílko přes, které jsem přehodila tričko s nápisem FREE&WILD.
Obula si boty, popadla svůj kabát a do kabelky dala vše pro mě "životně" důležité a rychle sešla schody na chodbu a vyšla ven z domu.
Byla půlka listopadu fuč a už z nebe padaly drobné sněhové vločky, co roztály předtím než  stačily spadnout na zem.
Přestala jsem zkoumat vločky a vykročila ode dveří směrem ke Chloe domů.
Cestou jsem si broukala písničku Love somebody od Maroon 5 a hleděla spíš do země než před sebe.
Ke Chloe jsem došla ve zdraví. Zazvonila jsem na zvonek a otevří mi přišla mladší sestra Chloe, 8 letá Anna. Její černé vlasy jí padaly do očí.
Ahoj Anno, zavoláš mi Chloe? Usmála jsem se.
Přikývla a za minutku už ve dveřích stála namísto Anny Chloe.
Jdeme na kafe! Řekla jsem jí místo přivítání.
Ch: Taky tě ráda vidím" Objala mě.
A: Jdeme na kafe! Zopakovala jsem.
Ch: okay, tak tu minutku počkej.
Řekla mi a odběhla.
O 10 minut později jsme byli na cestě do kavárny The Secret, kterou jsme měli s Chloe moc rády.
Sedli jsme si na naše obvyklá místa.
Ke stolečku pro dvě u okna.
Objednali jsme si latté a začali se bavit o tématu jménem Zayn Malik.
Ch: On jakože už přijel?!
A: Jo, oh bože já umřu..
Ch: a naj dlouhoj tu má v plánu zůstat? Nadzvedla obočí.
A: Nevím, táta mi řekl jenom, že je tady a přijdou k nám na večeři.
Ch: Mazec! Můžeš spát u nás. Podívala se na mě soucitně.
A: Obávám se, že to nepůjde. I když by jsem chtěla a moc!
Ch: škoda.
Číšník nám donesl skleničky s kávou a my se obě napili.
Ch: Proč ty vlastně Zayna nenávidíš, když jsme chodili jako mladší ven. .bylo to super.
A: jo to bylo předtím než se zněj stala "populárnì celebrita" pokusila jsem se o francouzský přízvuk a Chloe se rozesmála na celé kolo.
-------------------------------------------------------
Důvod číslo 1.
Před 3 lety:
A: Zaynee!! Okamžitě mi to vrať
Z: si moc přecitlivělá, je to jenom kus papíru. Pohràval si s blokem plným příběhů, které jsem SAMA napsala.
A: Opovaž se to udělat Zayne!!
Z: Já se tě nebojím. Jups.. Řekl a blok mu "jakože" spadl do ohně.
(zrovna jsme tábořili s rodinami)
A: Ty idiote!! Zakřičela jsem na něj a rozběhla se za ním.
On předemnou utíkal.
A: zastav ty kreténe!! Kvůli tobě mám moje nápady na popel! Křičela jsem v běhu.
Z: Zkus mě přinutit zastavit.
A: Rozběhla jsem se jak nejrychleji to šlo a když jsem ho chytila za lem kapuce od mikyny jsem ho sice málem uškrtila, ale zastavila jsem ho.
Okamžitě jsem ho svalila na uem a byla do jeho hrudi pěstmi.
Ty idiote, demente, debile"!
Vyprazdňovala jsem můj slovník sprostých slov a on se jenom smál.
Byla jsem tak naštvaná a co největší silou jsem ho praštila pěstí přes nos. Z toho mu začala tíct krev.
Vstal a pádil k chatě za strejdou a tetou, se kterými jsme tu byli na víkend.
Od té doby jsem ho začala nenávidět.
---------------------------------------------------------
Ch: ty si ho opravdu praštila přes nos??
A: ty se divíš? Kreténa jednoho..Zašklebila jsem se a usrkla latté.
**********************************
-Pixie
PS: v příštím díle už se na 100% dočkáte Pana Malika :'3

1 komentář:

  1. Tak to se teda těším! :33 A abych řekla pravdu, tak já místo toho, abych zaním utíkala, tak bych začala brečet. :DDD

    OdpovědětVymazat