69 důvodů proč tě nenávidím.! (Maliku!) PART 12

Od té doby co jsem dojela snídani uplynula hodina a půl.
Nikdo mě "navštívit" nepřišel.
Bolela mě hlava jako nikdy a proto jsem se rozhodla ještě jednou spát.
*ve snů*
Uslyšela jsem hlasy, vstala jsem z postele.
Už mi nebylo tak strašně.
Otevřela jsem dveře a sešla schody.
Byla jsem v 1.patře.
Z koupelny jsem slyšela hlasy.
Když jsem dveře od koupelny otevřela viděla.jsem Lucase a Waliyhu.
Povídali si, byli oblečení(nutný detail) a seděli oba ve vaně.
Šla jsem dolů do obýváku.
Viděla jsem Chloe a Harryho jak se smějí.
Harry seděl na barové židličce a Chloe seděla na jeho klíně.
Harry se na Chloe usmíval a ta si zase hrála s jeho vlasy.
Zajímavé.
Na sedačce se nějaká dvojice divoce líbala.
V momentu kdy jsem rozpoznala tvář Zayna s Perrie jsem se rozbrečela.
Všimla si mě jsnom Perrie, ale tu si Zayn v momentě zase přitáhl k sobě.
Furt jsem brečela..
Perrie to asi nevydržela a otrhla se od Zayna.
Objala mě a spolu jsme si sedli na podlahu.
Ona mě pořád držela u sebe.
Perrie nech ji bejt! Je to husa!!
Křičel naštvaně Zayn a zvedl se z pohovky.
Jenom jsem ho vystrašeně pozorovala.
Rozmáchl se a vrazil mi facku až se mi otočila hlava na stranu.
ZAYNE!! Zaječela Perrie a stoupla si k němu.
Co si o sobě myslíš?!!
Perrie v pohodě.
Řekla jsem v klidu a postavila se před Zayna.
Vyhrnula jsem si rukávy co jsem měla na svetru a odhrnula si vlasy z obličeje. Utřela slzy a lhostejně se podívala na Zayna.
Aubrey: To si frajer, lisknul si holku.
Posměšně jsem ho sjela pohledem.
Začala jsem ho obcházet.
Perrie nás sledovala z povzdálí.
No teda Zayne, ty si teda třída.
Můžeš všem hrdě říkat, že si mě uhodil.
Si spokojenej?
Měla jsem v plánu zaútočit na jeho ego..
Aubrey: Jsi jenom ubožák.
Jsi NIKDO.
Zayn: To není pravda. Jsem hvězda.!!
Aubrey: Ooooh, jak sladké. Zayník si potřebuje dokazovat, že je slavneej. Jak roztomiloučké.
Zayník je trochu holčička, žeee?
Zněla jsem jako mrcha.
A přesně to jsem chtěla.
Zayn: Neříkej mi Zayník Aubrey!
Aubrey: Donuť mě.
Zasmála jsem se.
Zastavila jsem naproti mu.
Koukala jsem mu do očí.
Zayn hned odvrátil pohled.
Zayn: Co jako zkoušíš?
Aubrey: Ale nic. Možná jen to co ty.
Přiblížila jsem se.
Zayn: Já nic ne to..ne..nezkouším..
Koktal když jsem byla úplně u něj.
Aubrey: Myslím, že jo.
Pohladila jsem ho po tváři.
Viděla jsem jak mu nazkočila husí kůže.
Aubrey: Zayníku..
Pošeptala jsem mu do ucha a pomalu od něj odešla.
*konec snu*
Spala jsem dobré dvě hodiny.
Ten sen co se mi zdál si pamatuju dokonale!
Zkousla jsem si ret.
Bylo hezký dělat si co jsem si chtěla.
To mám na snech ráda.
Prohrábla jsem si rukou vlasy a sedla si.
Odkryla jsem peřinu a vstala.
Cítila jsem skvěle.
Jenom mě trochu bolí hlava.
Dojdu si pro prášek a uvidí se.
Přetáhla jsem přes sebe mikynu a oblékla si tepláky.
Nazula jsem si tenisky a odcupitala do kuchyně pro prášek a tam mě zaregistrovala Chloe a už valila ke mě z obýváku.
Ahojky, ty nemocná! Mrkla na mě.
Nazdárek. Jdu si pro čaj a prášek a jak tak koukám ukradnu si i jablko.
Vzala jsem si z misky zelené jablko a umyla ho pod vodou.
Ch: Jak ti je?
A: skvěle..
Ch: Aspoň, že tak. Strejda Yaser nás odveze za hodinu domů.
A: Oh super, hele Chloe?
Ch: Co je?
A: Kdy pojedeš k té tvé babičce do Německa?
Ch: Za týden. Budu meškat školu, ale to nevadí.
A: No jasně.
Ch: Nechceš jet semnou? Asi by jsem se tam sama unudila.
A: Ráda bych, ale znáš mou mámu.
Ch: No hele právě, že znám.
A: Kde jsou všichni?
Ch: Patricia je v ložnici a balí věci.
Yaser jel zavést Doniyu a Waliyhu se Zaynem do Bradfordu.
A: Aha.
Zapila jse si prášek vodou a zapla konvici.
Kousla jsem si do jablka a pozorovala Chloe.
----------------------------------------------------------------------------------------
Další díl. Nechci strašit, ale napíšu už jenom tak 9 dílů a KONEC. :(
-Pixie <3

1 komentář:

  1. Tenhle je teda pěkně dlouhej. :333 A Zayn je pryč? :OO Omg. :D :(
    A jako ty jsi vyměnila můj příběh za nějak o českých hvězdách, nebo co, že už bude jen 9 dílů? :DD

    OdpovědětVymazat