69 důvodů proč tě nenávidím.! (Maliku!) PART 9

Ch: Já jdu dolů jo?
A: budu tady.
Ch: joop
A už byla pryč..
Svalila jsem se na mou postel a zavřela oči.
Z:  si unavená?
Otevřela jsem oči a uviděla jsem Zayna, který seděl na jeho posteli a koukal se na mobil.
A: Ani ne.
Zvedl pohled z mobilu na mě.
Z: aha
A: Co tu děláš?
Z: Sedím.
Odpověděl prostě.
A: No to vidím, ale proč nejsi dole s ostatníma?
Z: Nemám náladu.
A: Jasně.
Nechápu to, nechápu jeho chování.
A telefonát s Harrym..
Z: Jak se máš?
Opravdu? On mě ještě včera nazval husou a teď se mě ptá na tohle?
A: Zmateně.
Opdověděla jsem upřímně.
Z: Proč zmateně?
A: Co ti je do toho? Zrovna tobě se opravdu svěřovat nehodlám!!
Z: Ježiši nebuď hned tak výbušná, uvolni se.
A: Děláš si srandu?
Nejsi nic jiného než namyšlená hvězda s velkým egem!!
Z: A ty nejsi
nic jiného než holka, která se na venek tváří drsně jako frajerka, ale uvnitř, uvnitř si zranitelná jako štěně!!!
Šokovaně jsem vydechla vzduch z plic a hned se nadechla, do očí se mi draly slzy, rychle jsem vstala
z postele a otočila se k němu zády. Nechci aby viděl, že brečím.
Naposledy jsem spojila naše pohledy a on viděl jak mi po tváři stekla slza.
Z: Aubrey.
A: Drž hubu!!
Rychle jsem otevřela dveře a utekla na zahradu.
Sedla jsem si na houpačku.
Nevím proč brečím.
Možná kvůli tomu co mi řekl.
Je to všechno jeho vina!
Kdyby nepřijel, nebrečela bych. Kdyby zůstal vtom jeho světě bohatých celebrit bylo by to lepší!!.
Věděla jsem, že to bude horor. Věděla jsem, že sem nemám jet.
Nenávidím ho!!
Nenávidím tu příšeru co mi ho vzala.
Kdyby nešel do X-factoru
nebyl by slavnej.
Byl by to normální kluk.
Chci zpátky starého Zayna.
Brečela jsem.
Je mi zima, ale dovnitř nechci.
Zdálo se mi, že mě někdo sleduje.
Podívala jsem se na dům.
Doniya se na mě dívala skrze okno v obíváku.
Rychle jsem od ní odvrátila pohled.
Seděla jsem tam
ješte asi dvě a půl hodiny.
Na mobilu jsem si pouštěla písničky, které hrály na celou zahradu.
Bylo půl 4 a rodiče tu pořád nebyli.
Zrovna začala hrát písnička
I wish od Cher Lloyd. <3
Zaposlouchala jsem se do rytmu a pomalu zavřela oči.
*************************************
Ták, další část je tu.
Samozřejmě je skvělá...a tahle část. Víte docela si na ní citově zakládám.
A vysvětluje několik
podstatných faktů příběhu.
Hele chci se
zeptat..myslí si tu někdo, že Aubrey Zayne miluje?
Díky za komentář ;)
PS: Dávám sem
odkaz na písničku:
http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/cher-lloyd/i-wish-ft-t-i-5324431
-Pixie :3

2 komentáře:

  1. Pane Bože! :3 Já tě miluju! Já to miluju! :33 Je to úplně super! Máš nějakou náladu na psaní, ne? :) :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oh děkují Leah :3 Hlavmě mám nápad takže píšu píšu a íšu

      Vymazat