69 důvodů proč tě nenávidím.! (Maliku!) PART 5

Y: Děcka, rychle dolů!
Poslechli jsme a rychle všichni odešli na zahradu kde má mamka a táta s tetou Patriciou připravovali oheň.
M: Aubrey dones pár dek a Zayne prosím běž ji pomoct.
A: zvládnu to sama..
Donesla jsem deky k ohništi a sedla si mezi Doniyu a Chloe.
Před nás si sedl na lavičku Zayn, Lucas a Waliyha.
Vedle nás strejda s tetou a z druhé strany máma a táta.
Víte leckdo by si mohl myslet, že nám asi přeskočilo, když sedíme u ohně v půlce listopadu..
My jsme nikdy nebyli normální.
Už bylo půl 7 večer a stmívalo se, dřevo v ohni vesele praskalo.
My si vyprávěli historky z dětství a smáli se.
P: pamatuji si jak byl Zayník malinkatý chlapeček a i s Aubrey se spolu koupali..Zasnila se Patricia.
D: No jooo, to si pamatuju. Zayn a Aubrey se spolu koupali skoro pořád"!
Ježiši kriste...dala jsem si tvář do dlaní a Doniya mě poplácala po zádech.
Z: Bylo mi 7!!
A: Bylo mi 6!!
Zakřičeli jsme oba zároveň.
a Patricia vesele pokračovala ve vyprávění..
P: Zayn a Aubrey byli kouzelní! A vždycky když u nás Aubrey spala tak si spolu hráli na rodiče..a chuderka Waliyha byla jejich dítě..
A: tetoooo!! Řekla jsem už zoufale, bylo mi tak trapně, že jsem se chtěla propadnout do země.
Z: Vážne mami? Byli jsme malí!
P: No a co?
Y: Patricio, když vidíš jak se červená!
Z: tatí!!!
Y: ale synku to je normální..
Z: co je normální?
Y: já budu mlčet no.
Z: DĚKUJU!!
P: Ale Zayne co ti je?
Z: já věděl, že štěstí netrvá věčně.
Povzdechl si.
D: Zayne co Perrie?
Z: jo klape nám to
Asi po 4 hodinách jsme odešli dovnitř.
Pohotově jsem si zabrala koupelnu a osprchovala se. Oblíkla jsem se do pyžama a zalehla do postele.
A: dobrou lidi!! Pozdravila jsem a zavřela oči.
Au"!! Au!! Ozvalo se napravo odemě.
A: Co blbneš!! Já chci spát ty pitomče!!
Z: Ty si tak ohleduplná a mírumilovná! Řekl ironicky.
A: tak drž hudbu a spi!
Z: co du asi dělat vole?
A: vole říkej nějakýmu trotlovi z té tvé skupiny a né mě!!
Ch: Ježiši zmlkněte oba!!
A: promiň.
Z: promiň Chloe
Usnula jsem.
Probudil mě zvuk nemocnýho, chrápajícího slona!!
A: nechrápej! Drbla jsem Zayna do tváře a on se jenom ošil a spal(chrápal)dál.
A: Nechrápej! Zopakovala jsem znovu a posadila se na posteli.
Z: Perrie miláčku nechej mě spinkat!
Řekl ze spaní.
A: já nejsem Perrie, tady je Aubrey a ty chrápeš!! Zatřepala jsem sním.
Z: Perrie nech toho!
Chytil mě za ruku a stàhl mě kněmu do postele.
A: Nech mě ty idiote!!
Zayn mě objal a chrápal mi do ucha.
A: kurva to jsem si pomohla..
Rychle jsem se z jeho objetí vymanila a napadlo mě, že mu dám do pusy ponožku.
Popadla jsem ponožku co měl u postele a narvala jsem mu ji do pusy.
Tak a mlčí...Řekla jsem si a spokojeně lehla do postele.
Jakmile jsem zavřela oči on zase chrápal a ponožku si z pusy vyndal.
No to si děláš legraci...

1 komentář:

  1. :DDDDDDD Ježiši marja! :DDDDDDDDD Mě asi jebne, to je tak perfektní. :DDD :33 Další, please.

    OdpovědětVymazat