69 důvodů proč tě nenávidím.! (Maliku!) PART 10

Aubrey, Aubrey vstávej!!
Teta Patricia se mě pokoušela vbudit.
Povedlo se.
A: Jsem vzhůru!
P: No proto.
Aubrey tví rodiče zůstali v Bradfordu.
Peter je v nemocnici, poranil si nohu na "skejtu".
A: Cože?!
Musím jet za ním.
Vstala jsem z houpačky.
P: Aubrey ty hoříš!
Šahala mi na tvář a na čelo.
A: Je mi zima..
P: Jdeme dovnitř, máš horečku!
Yasere, Zayne! Pomozte mi!!
Volala a v minutě už mě Zayn nesl v náručí.
Jindy by jsem to nedopustila, ale teď mě bolela hlava tak, že jsem nebyla schopna hýbat se.
Zayn mě položil v pokoji na postel a začal mi vyslíkat tepláky a ponožky.
Vyslíkl mi svetr a podprsenku s kalhotkama mi nechal.
Znovu mě vzal do náručí a přenesl do koupelny, kde mi Patricia napouštěla trochu vody.
Opatrně mě dal do vany.
P: holčičko, to bude dobrý.
Musíme srazit horečku.
Zayne buď tu sní.
Z: spolehni se mami.
Jenom jsem sledovala jak Patricia zavírá koupelnové dveře a odchází.
Zayn nabíral vodu do kelímku a políval mě studenou vodou, která se při dotyku s mou kůží měnila na horkou.
Z: Jak je ti
Zeptal se starostlivě.
A: Co myslíš? Strašně..
Z: Promiň.
A: Za co se omlouváš?
Z: Za to odpoledne, nechtěl jsem vybuchnout.
A: Nechtěl, ale vybuchl. Neřeš to..
Z: Dobře.
A: Promiň, že jsem tě nazvala nagelovanou hlavou.
Z: Promiň, že jsem tě nazva husou.
A: To je šílený.
Z: Že se normálně bavíme?
A: Jo..
Z: Je to hezký ne?
A: Ale to jo..
A: Můžu se tě na něco zeptat?
Z: Ptej se..
Miluješ mě?
Proletělo mi hlavou.
A: Jak se máš?
Pokusila jsem se o úsměv, ale nepovedlo se.
Z: Zmateně.
Usmál se.
Nastalo ticho, krásné ticho.
Dívali jsme si do očí.
Najednou se ke mě přiblížil. Až k mým rtům, ale jakoby si to rozmyslel tak mi přiložil jeho rty na mé čelo.
V momentě kdy se mě jeho rty dotkly, vybuchl ve mě ohňostroj.
Odtáhl se a spustil.
Z: Pořád máš horečku, připustím ti ještě vodu jo?
Byla jsem v tranzu..
A: Ano..jo dobře.
Sledovala jsem jak s nahnul přes vanu a otočil kohoutkem, popadl sprchu a pomalu mě políval vodou.
Od břicha až mezi prsa k hrudi a krku.
Namočil si dlaň a hladil mě po tvářích a čele.
A zase zopakoval pohyb sprchou.
Měla jsem totálně mokré kalhotky i podprsenku.
Zavřela jsem oči a vnímala jenom vodu stékající po mém těle.
Nevnímala jsem nic jiného.
Byla slyšet jenom sprcha.
Nikdo ani já ani Zayn nevydal ani hlásku.
Usnula jsem.

************************************* Tenhle díl věnuju speciálně pro Leah. :-) Snad se ti bude líbit Leah. PS: Konečne se něco stalo mezi Aubrey a Zaynem :33 Sama jsem hodně zvědavá jak tohle bude pokračovat. -Pixie <3

2 komentáře:

  1. Pane Bože! :O Já asi zešílím. o.O :333 To je tak strašně dokonalý. :3 Mám v břiše snad celou zoo. :3 Awwwwwh.

    OdpovědětVymazat
  2. OH!!! Leah!!! :) děkuju. Budu o brát jako kompliment. Jsem ráda, že se ti to líbí...

    OdpovědětVymazat