69 důvodů proč tě nenávidím.!(Maliku!) PART 3

Ch: Myslíš, že přijede i s ní?
A: Jako stou jeho holkou?
Ch: Jo! Jak se jmenuje, PERRIE!!
A: Jo Perrie. Myslím, že ji sem nepřitáhne, ostatně taky proč by měl, ona už tu byla!
Ch: Nežárlíš ty trochu??(zasmála se)
A: Ale dej pokoj! Perrie je fajn holka, aspoň tak vypadá a někoho jako je Zayn nepotřebuje! Chuderka, chodí s takovým neandrtálcem..
Ch: jejda ty si vtipná Aubrey, ale fajn budu ti věřit, že nežárlíš. Mrkla na mě a dopila poslední zbyteček latté co ji zůstal.
Mobil mi začal zvonit na celou kavárnu. Rychle jsem přijmula hovor.
A: jo tati? Co potřebuješ?
T: Aubrey, kdy dojdeš domů?
A: asi kolem půl 4. Chci být s Chloe.
T: No holčičko, trochu se pozměnil plán.
A: Malikovi k nám nepřijdou?!!
T: Víš my...pojedeme všichni společně na chatu...
A: Cože pojedeme?!? Ale já zůstávám doma. Já by jsem to bez Chloe nepřežila. Tati!!? A nemohla by Chloe jet takyy?
T: Domluvím se s jejím tátou a potom ti zavolám.
A: Není třeba, stejně jsme na cestě ke Chloe domů..
T: Ok, zavolám mu a on vám to dopoví Pá zlatoo
A: jop ahooj.
A: Tak Chloe, jdeme k vám.
Zaplatili jsme a rychle běželi ke Chloe a nešlo to hladce, protože jsem měla podpadky a Chloe neumí bèhat.

1 komentář: