Figh For This Love[2.řada] PART 11

Co budeme dělat? Zeptala se vyděšeně Daniel.
Nic, co by? Prostě je zkusíme ignorovat, i když to nepůjde snadno, protože jsou tu kvůli Sofii.
Řekla jsem.
COŽE!?!? Zakřičela Daniel.
Hele Dani, změníme téma. Tak mě napadlo, co cítíš k Maxovi a vůbec povídej mi o něm. Pobídla jsem ji.
Jo..miluju ho..
No neřekla si to moc přesvědčivě.
Zasmála jsem se.
Asi jsme spolu začali chodit moc brzy.. Řekne najednou.
Proč si to myslíš?
On je pozorný, asi mě má rád.
Jenže já nejsem a ani nechci...je jako můj brácha. Vysvětlila.
Počkej Dani, tak proč si sním začala chodit, to je trochu na hlavu ne? Divila jsem se.
Jak jsem řekla, líbí se mi a taky jsem zjistila, že si sním rozumím jako s kamarádem..Řekla.
Moc tě nechápu Dani, ale snažím se to pochopit. Omluvně jsem se na ni usmála.
To je v pohodě.
Převlékneme se a půjdeme za Sofiou.
Dobře to je dobrý nápad. Uznala Dani a z kufru si vylovila nějaké oblečení.

1 komentář:

  1. Díl vyřešil jednu situaci. :D :) Ale jinak se těším na další. :33 Co se bude dít. :)

    OdpovědětVymazat