Summer Love <3 PART 1

Jmenuju se Denisa. Je mi 16 let a mám hnědé oči a tmavě hnědé vlasy dlouhé po konec zad.
Mám tkz. OMBRÉ, konečky mám obarvené na křiklavě růžovou barvu.
Moje výška je asi metr 74.
A kmému životu, žiju v městě jménem Olomouc, krásné město. Není zbytečně velké jako Praha, ale je tu VŠECIČKO.
Bydlím v rodinném domě na kraji Olomouce spolu s rodiči. Mám ještě staršího bratra Michala, ale ten je na vysoké v Brně a sem dojíždí jen na víkendy. V Brně má vlastní byt, který sdílí se svou dlouho letou přítelkyní Vendulou.
No, studuju na škole pedagogické v Olomouci.
V budoucnu by jsem chtěla být psycholog.
Ale přestaňme se bavit o škole, začinají PRÁZDNINY!!
A já jedu na ten nejskvělejší tábor na světě!
Seděla jsem u sebe v pokoji na zemi a předemnou ležela sportovní taška plná věcí co si beru na tábor.
Pojedu tam na 10 dnů.
Když jsem se přesvědčila o tom, že mám všechno zapla jsem tašku a vstala ze země.
"I hear your heart beat to the beat of the drums"
Rozezněl se mi můj Iphone položený na posteli.
Rychel jsem kněmu přiskočila a přijmula hovor.
Já: Ahoj babi! Né nepřijedu víš, že jedu na tábor.
Já: Ano, mám tě ráda pozdravuj dědu!
Ukončila jsem velice krátký hovor a dala si tašku přes rameno.
Odešla jsem za mámou a tátou do obíváku a demonstrativě jsem si stoupla před televizi aby neviděli nic jiného než mě.
******************************************************
Tákže tohle je první část příběhu speciálně pro Kačenku Smolkovou. -Pixie

2 komentáře:

  1. Úžasný:) kdy budou další části? :D
    Ale začíná to cellkem popravdě"CELKEM" ;*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujííí, další čísti přidám tak do hodiny možná do oběda.. :3 :D

      Vymazat