Summer Love PART 2

TÁÁÁÁÁÁÁK a je tu další část. Hope you like it
-Pixie


Mamka: Potřebuješ něco Denisko?
Já: Jo, jo potřebuju.
Mamka: A co by to jako mělo být?
Já: No, víte já jedu na tábor jestli jste si nestihli všimnout. Docela by mi bodla pomoc, takže by jste mohli zvednou pozadí ze sedačky a jet mě tam zavést.
Táta: Nebuď drzá Deniso!
Já: Říkám jenom pravdu, to co jste mě učili od mala.
Máma: Fajn, běž se obléct a sejdeme se v chodbě.
Já: NOMA PROBLEMA
Máma: Herečko..
Tašku jsem shodila ze svého ramene a nechala v obýváku.
Rychle jsem vletěla do mého pokoje a začala se hrabat ve skříni.
Když jsem se konečně rozhodla ve výběru, oblíkla jsem si šedé teplákové legíny, černé tílko a okolo psu si uvázala modrou mikinu ADIDAS.
Několikrát jsem si přejela hřebenem vlasy a nakonec je dala do vysokého culíku.
Byla jsem připravená. Do batohu co jsem měla nachystaný do autobusu jsem hodila sluchátka a
MP-trojku, v kuchyni si napustila do lahve pití a ukradla čokoládovou rolku.
JSEM READY!!! Zakřičela jsem když jsem scházela schody z mého pokoje do chodby.
Máma: No kde si!! Čeká se jenom na tebe.
Já: Bezva zase jsem JÁ ta špatná. Radši jsem nic neřekla, jenom jsem si obula mé ADIDAS boty a utíkala za tátou do auta.
Máma přišla za chvilku a my KONEČNĚ mohli vyjet na smluvené stanoviště autobusu, který mě měl zavést na tábor.
Táta: Jsme tady, vidím váš autobus.
(OZNÁMIL MI TÁTA)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hele já se omlouvám, že je to takhle krátká část, ale teď nemám moc času.
SLIBUJU, že v příštím dílu se víc rozepíšu.
PIXIE




Žádné komentáře:

Okomentovat