What the F**K??? ONE DIRECTION!!!!!

Ráda by jsem zveřejnila tady na blogu jednodílnou story, kterou jsem se inspirovala na jaře tohoto roku, když jsem byla na krátké prázdniny u mé drahé Leah.
Tak snad snese úspěch. :)
PS: Tohle bude opravdu HOOOOODNĚ smyšlená story, ale je to přece FAN FICTION. Nic tu není reálné. A jak já ráda říkám..
THIS IS NOT REALITY, THIS IS A DREAM :3
-PIXIE
Byl den jako každý jiný, já a má nejlepší kamarádka Jaliyah jsme šli nakupovat a kouknout se po městě.
Naneštěstí když jsme vycházeli z parku nás zastihl prudký a hlavně NEČEKANÝ déšť.
Utíkali jsme z parku až na menší náměstí.
Alex, támhle je cukrárna! Rychle tam!
Upozornila mě Jaliyah a obě jsme se rozběhli do malé cukrárny.
A: Měli jsme si vzít deštníky Jaliyho.
J: Nevyčítej to mě!!
A: Pojď sedneme si.
Ukázala jsem na stoleček u skleněné vytrýnky a my si sedli.
Objednali jsme si kávu a dortík. :D
A ve chvíli kdy jsme byli uprostřed debaty o tom co budeme dělat až přestane pršet, do kavárny vtrhli nějací pitomci.
Dělali jsme, že je nevidíme a věnovali se kávě.
Sedli si hned ke stolu vedle nás.
NIALLE, LOUISI!!! SAKRA UKLIDNĚTE SE!!
V tom okamžiku jsme i já i Jaliyha zpozorněli.
A: slyšela si to co já?
Zeptala jsem se vyděšeně.
J: Já slyšela ONE DIRECTION...
Pomalu se otočila na ně a oni se na ni usmáli jako sluníčka.
Jaliyha se podívala znovu na mě a zčervenala.
NIALLE!!!!! POLOŽ TU LŽÍCI!!
Začal po něm řvát Liam.
Niall si nedal říct a lžička se zmrzlinou mu vyklouzla z rukou a...zmrzlina přistála Jaliyhe na hlavě.
Naplno jsem se rozesmála a a Niall se poplašeně zvedl ze židle.
N: Omlouvám se moc mě to mrzí!!
J: Vymysli způsob jak dostat tu zmrzlinu z mé hlavy!!
Z: To si neměla říkat.
Niall se nahnul a jednoduše zmrzlinu zhltl z Jaliyhiny hlavy.
A: Víš, většina lidí by použilo ubrousek...
Niall se jenom usmál a čekal na reakci Jaliyhi.
A: Mimochodem, jmenuju se Alex a tohle je moje kamarádka Jaliyha.
Představila jsem nás a zvedla se z místa aby jsem mohla kluky pozdravit.
Ty se také postavili a se všemi jsem se objala.
A: Můžu fotku? Kluci?
Zčervenala jsem.
H: Klidně, i s Jaliyhou?
Zasmál se a kouknul na Jaliyhu, která seděla na místě a nehýbala se.
A: jO JASNĚ, Jai!! Pojď!!
Vytáhla jsem ji za paži a poprosila jsem prodavačku aby nás s kluky vyfotil na můj i na Jaliyhin mobil.
První fotky byla normální a na druhé jsme dělali ksichtíky.
A: Mihla by jsem se vyfotit taky jenom stebou, Harry,
H: Bezevšeho.
Harry mě obejmul okolo pasu a dal mi pusinku na tvář.
Niall nás vyfotil a já Harrymu poděkovala za fotku.
A: Co tu vlastně děláte kluci? WinterMill není moc velké město..
(WINTERMILL je město uprostřed Anglie a taky místo kde bydlíme)
L: Projíždíme tudy do Londýna.
J: To je super, ale proč jste tady...jako TADY.¨
Rozhodila rukama kolem sebe.
H: Hodně prší... A tak....jsme tu.)
Zazubil se a já se nevyhnula očnímu kontaktu sním.
Jaliyha a Zayn si docela padli do oka.
Povídali si.
Na to, že jsou od sebe o rok..
Zayn má 20 let a Jaliyha 19.
Já mám 18 let a Harry má čerstvě 19... ááááchjooo :/
Ale stejně jenom fantazíruju.
Divím se, že jsem ještě nezkolabovala a navíc má Harry holku. Nebo ne...to je jedno. Prostě by mě nikdy nechtěl.
Na druhou stranu ještě včera jsem říkala, že by se nikdy nestalo, že uvidím ONE DIRECTION na živo, no a teď mám fotku s mým crushem :DD a celou skupinou..
Ale tohle je něco úplně jiného...Harry je prostě jiná liga.
N: HELE"!! Už neprší!
A: To je fakt, tak my půjdeme kluci..
Zvedla jsem se a Jaliyha též.
Liam: Holky to je škoda..mějte se.
Usmál se na nás a my úsměv opětovali.
Niall: Asi se už neuvidíme...teda ledažeby jste šli na náš koncert v Londýně..
Zvedl se Niall.
A: Nemáme lístky a stejně by jsme viděli spíš my vás, než vy nás..
H: Tím si nebuď tak jistá..
J: COŽE?
Louis: Holky, pojďte snáma k tourbusu...myslím, že se najdou dvě vstupenky na koncert.
A: KLUCI?!!
Všechny jsem je sjela pohlede.
Všichni se uculili a kývli hlavami.
Spolu s nimi jsme se vydali k tourbusu.
Kluci zalezli dovnitř a my jako nějaké zkoprněliny jsme stáli venku.
Za chvilku kluci vylezli a objali nás.
H: Tady jsou lístky.
Louis: A tady...VIP vstupenky..
Strčili nám do rukou lístky a vstupenky do zákulisí.
Obě jsme se na ně vrhli ( :DD) a objali je.
J: děkujeme moc!!!
Skoro jsem brečela.
Bylo mi Harryho líto...obímala jsem ho tak pevně, že se divím, že ještě nevypustil duši.
Políbil mě do vlasů a pošeptal mi do ucha.
Já ti slibuju, že se ještě potkáme krásko.
---------------------------------------------------------------------------------------
:33 lÍBÍ SE TO???
mÁM POCIT, ŽE UŽ TU DLOUHO NEBUDU...:DDD Zní to jako by jsem měla umřít.
:/ :) Mám vás ráda.
-PIXIE









2 komentáře:

  1. Awwwwh. Ty vzpomínky. :3 Já tady brečím radostí. :')
    Je to hodně smyšlěný, ale na to fan fictions jsou, že jo? :33
    Love it. :* Uvidíme se brzoooo.

    OdpovědětVymazat