69 důvodů proč tě nenávidím.! PART 20

Extrémně nudná a krátká část. V příštím díle toho bude víc než jeden rozhovor. :DD
-Pixie
Byl tam. Na zahradě. Seděl na lavičce.
A: Zayne?
Otočil hlavu mým směrem.
Z: jo?
A: Není ti zima?
Zasmála jsem se a hodila mu jeho triko.
Z: Ani není.
Oblíkl si ho.
A: Na konci listopadu můžeš být polonahej venku jenom ty..
Zayn se zazubil a nabídl mi ať si sednu k němu.
A: Řekneš mi už konečně proč mi nechceš odpovědět.?
Z: Já, promiň.
A: Zaco se omlouváš?
Z: Za ten včerejšek.. Vážně jsem se o vás bál. A jak si se líbala stím..ožralcem..
A: To bylo kvůli tobě..
Zamumlala jsem.
Z: Proč?
A: Chybíš mi. Odjel si do Londýna a už si se neozval. Teda mě ne.
Z: Chtěl bych aby jsme byli kamarádi, jako před třemi lety.
Píchlo mě u srdce..
A: Já..taky.
Usmála jsem se.
A: Ale ten včerejšek, já takhle nefunguju. Nemůžeš se semnou vyspat a potom mi říct tohle.
Z: Chápu tě, je mi to strašně líto.
A: Mě taky.
Vstala jsem a pomalu odešla do domu.

Žádné komentáře:

Okomentovat