69 důvodů proč tě nenávidím.! PART 21

Z: Počkej!!
Doběhnul mě.
A: Prosím, běž...běž pryč!
Poprosila jsem ho se slzmi v očích.
Z: Aubrey? Co se děje?
A: Vypadni Zayne. Jdi!
Z: dobře.
Namířil si to k vchodvým dveřím a odešel.
Svalila jsem se na zem a začala brečet.
Schoulila jsem se do klubíčka a nechala slzy stékat po mých tvářích.
Nevím jak dlouho jsem tam ležela...
Možná hodinu. Můj pláč neustával.
Naopak.
Brečela jsem ještě víc.
Stop, už nebreč Aubrey..
Řekla jsem si a zvedla se.
Je to jen idiot, nestojí za mé slzy...
Co budu dělat? Jsem tu sama, Chloe spí..
Rozhodnu se dojít si pro notebook a v obýváku se posadím a podívám se, co je nového na twitteru atd.
Z půl 11ráno se rychle vyklube čtvrt na 2 odpoledne.
A: Ahoj ty ospalá!
Zasměju se na Chloe, která se objevila předemnou.
Ch: Nazdar..Kde je?
Zeptá se.
A: Vyhodila jsem ho.
Sklopím hlavu.
Chloe s povzdychla.
Ch: Co ti řekl?
Sedla si vedle mě.
A: Že chce aby jsme byli kamarádi..
Ch: Kriste pane...
A: Hm...co už.
Pokrčí rameny a zvedá se.
Ch: Asi už půjdu. Táta bude zuřit..
A: Dobře.
Vyběhla nahoru a během minutky byla zpět už oblečená a s kabelkou.
Ch: Měj se.
Dá mi letmou pusu na tvář a odchází.
Uběhnou další dvě hodiny.
Sedím u facebooku.
J: Nazdááár Aubreyy, jak to jde?
Píše mi můj kamarád Jason.
A: Ahoj. Ujde to.
J: U mě taky. Nechceš jít ven? Zabít nudu? :DD
A: Přemýšlím... :D
J: Přemýšlej.. :)
Zvažuju volbu.
A: Dobře, kde se sejdeme.?
J: Před kinem.
A: O půl páté před kinem, budu tam.
J: Super. Tak zatím. :))
Když půjdu ven s Jasonem, příjdu určitě na jiné myšlenky. On mě aspoň rozesměje.
Zaklapnu notebook a v pokoji si obouvám boty. Přes černé tričko oblíknu koženou černou bundu, kolem krku dám šálu, vezmu mobil, klíče, pár liber a utíkám na smluvené místo.

Žádné komentáře:

Okomentovat