Fireball. 2

Sarah:Počkej! Oni jdou sem!
Zmáčkla jsem Lili ruku a ta sykla bolestí.
L: Doprdele!
Zanadávala.
Jesy: Ahojky holky!
Usmívala se Jesy.
Snažila jsem se vnímat Jesy a né Jesse za ní.
Tohle nám Jesy dělá snad schválně. Dobře ví, ja mě Jess přitahuje. A taky ví, jak moc má Lili ráda Sama.
Bylo mi trapně..
Jesy: Heej, Sarah! Slyšíš?
Začala se Jesy smát.
Ani jsem nepostřehla, že si sedla vedle mě. Vedle ní se posadil Sam a Jess se opřed o zeď.
Sarah: Promiň, nevnímala jsem.
Podívala jsem se do země.
Jesy: Ptala jsem se na to, co si dělala o víkendu.
Podívala jsem se na ni a usmála se.
Sarah: Nic..
Jesy: Jako obvykle, že? Co děláte přiští víkend?? Mohli by jsme všichni zajet na chatu.
Přece jenom. Za dva týdny je silvestrrrr.
L: Je pravda, že máma bude pryč, takže by jsem byla doma sama. Proč ne.?
Obě se podívaly na mě.
Svůj pohled mi věnoval i Sam a Jess.
Přetakávala jsem nervózně pohledem z Jesse a holek.
Naposledy jsem se podívala na něj.
Zavřela jsem oči
Sarah: Fajn. Půjdu.
Otevřela jsem je a usmála se na holky.
Zbytek dne probíhal rychle.
Ani jsme se nenadáli a zazvonilo na konec poslední hodiny, co jsme měli.
S Lili jsme utíkali na oběd.
Jesy, Sam a Jess chodí do třídy spolu a dnes měli o hodinu míň než mi.
Doufala jsem v to, že na nás Jesy nehodlala počkat i s Jessem a Samem.
Na oběd jsem měla těstoviny se sýrovou omáčkou, Lili nějaké maso a brambory.
Z jídelny jsme odešli po 10-ti minutách. Z šatní skřínky jsem si vzala zpět kabát a společne s Lili jsme odešli ze školy.
Před školou seděla Jesy na lavičce společně s Jessem a Samem.
Samozřejmě.
Zase jsem se zahleděla na Jesse.
Nejhorší bylo, že on se na mě díval též.
Až, když do něj Jesy strčila podíval se jinam.
Jesy: Tak co? Jdeme ne?
Sarah: Vy jste čekali hodinu než skončíme?
Sam: Tak nějak, všichni máme společnou cestu, tak proč nee?
Usmál se.
Jesy: Neřekla by jsem to líp.
Postavili se a všichni jsme se společně odebrali domů.
Po cestě po nás Sam s Jessem házeli sníh.
Rozpoutala se sněhová válka.
Náledí na zemi nám moc nepomáhalo, klouzalo to.
Nabrala jsem do ruky sníh a hodila ho po Jesy. Ta uhla a místo ní to schytal Jess.
Sarah: Promiň!!
Jesy se objevila zamnou a drbla do mě.
Spadla jsem na Jesse, který to nečekal a spadli jsme do sněhu.
Ležela jsem na něm. Koukali jsme si do očí.
Sarah: P..p..promiň.
Znovu jsem se omluvila.
Rychle jsem se z něj zvedla a můj pohled zabořila do země.
Zvedl se taky a mohli jsme pokračovat v cestě.
Od Jesse jsem se držela, jak nejdál to šlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat