69 důvodů proč tě nenávidím.! PART 22

Aubrey: Ahojky!!
Obejmu ho a usměju se na něj.
Jason: Ahoj.
Aubrey: Tak, kam půjdem?
Jason: Co třeba do kina?
Aubrey: Ale vždyť, chtěl si zabít nudu, ne?
Jason: Jasně, nuda se dá zabít hodně způsoby.
Poškrábal se za krkem.
Aubrey: Tak fajn.
Vstoupili jsme di budovy a koupili si lístky.
Film se promítal až za deset minut, proto jsme se posadili na sedačku v místnosti a začali řešit jedno z témat, které je u nás dvou poslední dobou hodně rozebírané. A to témato je Chloe.
Jason a Chloe se o prázdninách hodně sblížili. A Jason má pocit, že se do ní zamiloval.
Na to jestli se Chloe líbí Jason, jsem se jí neptala.
Ani jsme se nenadáli, už jsme si sedali v sále na sedadla.
Místnost byla poloprázdná, pro nás dobrý.
Film začal.
Jason: Aubrey? Aubrey?! Vzbuď se, film skončil.
Uslyšela jsem vedle mě Jasona.
Unaveně jsem si promnula oči a vyskočila na nohy.
Aubrey: Já usla¿
Jason: V půlce filmu..
Zasmál se.
Aubrey: Promiň.
Naplno jsme se rozesmáli, otevřela jsem dveře z kina a zamířili jsme do parku.
,,Kdo by řekl, že na konci listopadu bude takové teplo.
Sedla jsem si na lavičku a zasmála se Jasonovu poznatku.
Aubrey: Vždyť víš, že v u nás začíná zima v prosinci.
Jason: Taky pravda. Hele, co teď?
Aubrey: Můžeme se projít a potom by jsem potřebovala knám domů.
Jason: Zajdeme první k vám, ne?
Už je půl osmé.
Koukl se na mobil a hned ho schoval.
Aubrey: Vím, už je tma...
Jason: Není ti zima?
Zeptal se a podával mi jeho bundu.
Aubrey: Díky.
S radostí jsem si ji přehodila přes ramena a pokračovala dál v cestě domů.
Z toho, jaká mi byla zima, jsem ani nedokázala trefit se klíčem do zámku od našich vchodových dveří.
Asi po padesáté jsem to zkusila a konečně, trefila jsem se. Rychle jsem odemkla a vstoupila do domu.
Hned, jak Jason vešel dovnitř jsem zabouchla a ta ukrutná zima už sem nemohla.
Vrátila jsem mu bundu a on ji pověsil na věšák. S mou bundou jsem udělala to samé. Vyzuli jsme si boty a vklouzli do obýváku.
Jason se na pohovce zabalil do deky a pustil televizi.
Blikla jsem si v kuchyni a přesunula se k lednici.
Aubrey: Chceš horkou čokoládu??
Zakřičela jsem.
Ano""! Dostalo se mi odpovědi, vytáhla jsem z lednice tedy mléko. Ze skříňky dózu s kakaem a dva hrnky.
Připravila jsem horký nápoj a donesla ho Jasonovi.
Posadila jsem se vedle něj na sedačku a ukradla mu kousek deky.
Příjemně horký hrníček jsem svíjela v rukou.
Jason už upíjel.
Jason: Asi už ven nepůjdem, co?
Usmál se.
Aubrey: Do té zimy, co se tam najednou udělala mě už nikdo nedostane.
Ušklíbla.jsem se a on se zasmál.
Aubrey: Nechce se mi rožnout, zapálím svíčku, jo?
Jenom souhlasně přikývl.
Vstala jsem, hrnek položila na stolek předemnou a došla pro zapalovač a svíčku.
Položila jsem je na stejný stůl, kde byl hrnek.
Opatrně jsem vzala zapalovač do ruky a zapálila svíčku.
Zase jsem si sedla a upila z hrnku.
V trlevizi běželo Mtv, kde zrovna byl "večer s Thirty Seconds to Mars"
Hned jsem se usmála a vzpomněla si na Chloe.
Určitě to doma sleduje.
A nebo spí.
Jedno z toho.

Žádné komentáře:

Okomentovat