Fireball. 4

Posadila jsem se do lavice a  přichystala věci na hodinu. Lily tu nebyla. Rozhofla jsem se jí napsat SMS.
Lily, kde si?
Mobil jsem vrátila do kapsy a vyšla ven ze třídy.
Jé ahoj Jacku! Objala jsem ho.
Jack: Nazdárek.
Usmál se na mě. Všimla jsem si Jesse na druhém konci chodby. Sledoval mě.
Pojďme dovnitř.
Naznačila jsem rukou.
Sedni si ke mě Jacku. Nabídla jsem mu a on kývl.
Lily mi stále neodpověděla, takže jestli přijde bude to až po první hodině.
Jack: Všimla sis toho, jak na tebe Jess furt kouká? Asi si myslí, že je nenápadnej. Není.
Zasmál se.
Sarah: Nekouká na mě furt. Ty taky pořád sleduješ Jesy..ta co je na tom?
Jack: Já jsem do Jesy zamilovanej, mám tedy určitý důvod se po ní ohlížet.
Celej den uběhl rychle. Lily mi napsala, že jí není dobře a tak zůstala doma. Skončila mi poslední hodina a já pospíchala ke skříňce, když vtom mě zastihl Sam.
Sam: Ahoj, nechtěla by si semnou jít brustlit?
Dneska v pět?
Sarah: No, dobře. Usmál se a odešel společně s Jesy a Jessem pryč.
Oblékla jsem si kabát a také odešla
Před školou jsem zrychlila krok. Nechtěla jsem potkat Jesy, určitě by zase chtěla aby jsme šli spolu.
Domù jsem se dostala o 15 minut později.
V 5 hodin:
Stojím před stadionem. Čekám na Sama.
Sam: Ahojky!
Usměje se na mě.
Sarah: Nazdárek.
Společne vstupujeme do areálu, pujčujeme si brusle a jdeme k ledu.
Rychle se dostanu na led. Ale Sam stojí za mantinelem a rozhoduje se jestli ano nebo ne.
Usměju se a podám mu ruku.
Ruku přijme a opatrně stoupne na led.
Sarah: Ja dlouho si nebruslil?
Zasmála jsem se.
Sam: Asi dva roky, je to nezvyk.
Poškrábal se jednou rukou za krkem.
Sarah: Můžeš se pustit toho mantinelu?
Sam: Jo, jasně..
Pouští se.
Rozjela jsem se.
On také, ale hned spadl.
Sarah: Ty troubo!
Usměju se a pomůžu mu.
Sarah: Proč si vlastně vybral brusle, když si tak dlouho nebruslil.
Sam: Ani nevím, ale přijdu si trapně.
Sarah: Hele, je to snadné. Pravá, levá, odraz se.
Udělá, co jsem mu poradila a začne mi ujíždět.
Hned ho doháním.
Za hodinu odtamtud odcházíme a zůstáváme v menší kavárně opodál stadionu.
Sam: Chtěl jsem se tě na něco zeptat, je mi to blbý, ale nevíš jak by jsem mohl zaujmout Lily?
Sarah: Tobě se líbí Lily??
Řeknu nadšeně.
Jenom se zaculí a kývne.
Sarah: Něco ti řeknu, ty sejí taky líbíš.


Žádné komentáře:

Okomentovat