Fireball. 5

Je ráno. Vyskočím z postele a běžím do koupelny, kde provedu raní hygienu.
V pokoji si oblékám bílou uplou sukni, černé tílko a bílou košili.
Učešu si vlasy a beru tašku do školy.
Je skoro osm, jdu pozdě.
Doma už nikdo nebyl, utíkala jsem do školy.
Kde si byla Sarah?!?
Vykřikla Lily, když jsem se konečně dostala do třídy.
Sarah: Zaspala jsem.
Řekla jsem jì.
Ve třídě jsem si přivhystala věci na první hodinu a na chvilku vyšla ven před třídu.
Sedla jsem si na sedačku a zahleděla se na Jesse, který se opíral o zeď jejich třídy a povídal si se Samem.
Najednou knim přišla nějaká vysoká blondýnka. Rty měla zvýrazněné rudou rtěnkou.
Měla pruhované šaty, ve kterých vypadala jako těhotná.
Usmívala se objala se s Jessem.
Okamžitě jsem uhnula pohledem..
Naštvaně jsem vstala a chystala se odejít.
Sam: Počkej!
Vykřikne přes chodbu a utíká ke mě.
Sarah: Čau Same, co se děje.?
Sam: Neprojdeme se?
Sarah: Fajn.
Sešli jsme ze schodů do druhého patra.
Sam: Asi chceš vědět, kdo je ta blondýna, co?
Sarah: Toužím po tom.
Udělala jsem úšklebek.
Sam: To byla ironie, že?
Sarah: Jop.
Sam: Jmenuje se Taylor.
Sarah: Same, nechci to vědět.
Sam: Ona a Jess spolu chodí.

Žádné komentáře:

Okomentovat