Fight for this Love( říkejte tomu klukovi vetřelec!) part 1

Erico, okamžitě se otoč a pojď si uklidit ten pokoj! Pohrozila mi má teta Mag. No jo. Zavřela jsem dveře, které jsem před malou chvílí otevírala abych se šla projít po parku a jít na kávu. Ale teto, vždyť ho mám uklizený!! No dobře a co Rafa? Dala si mu nažrat? Ano jistě, že dala! Tak běž, ale Erico? Kdy se vrátíš? OU, asi ve 3, bude u nás spát Daniel. Tak jo. Řekla teta, já popadla mobil klíče a trochu peněz z peněženky a vyrazila na to kafe. Mimochodem jmenuji se Erica Different, ano jmenuji se odlišná :D Mám dlouhé hnědé vlasy a zelené oči. Jsem vysoká asi 176 cm a je mi 19 let. Mám takový nenápadný styl spíše elegantní, ale né pořád. Bydlím v propojeném dvojbytu mé tety Mag v Londýně. Má teta Meg je strašně v pohodě, né že by mě pouštěla na každou párty a byla by jsem jí úplně jedno, to ne. Umí být pořádně zodpovědná! Je prostě super.! V bytě s námi bydlí i tetin pejsek RAFA. Je to ten nejskvělejší a nejroztomilejší pejsáček, je to plemeno "HASKYHO" kříženého s vlčákem. Je bílo-černé barvy srsti s čistě modrýma očima. Je to sice ještě štěně, ale i tak je velkej jako(s prominutím)HOVADO :D Mám fajn život. Nechci si na něj stěžovat :) A vlastně bych neměla ani na co si v něm stěžovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat