Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec!) Part 15

Tak co bude? Vytáhli ste ná sem, takže co bude? Zeptala jsem se. Karty hrát nebudeme to je vám doufám jasné. Řekla Daniel a nasadila vážnou tvář. Ok. Cokoliv krom flaši sváma hraju. Informovala jsem je. Ale no táák, teta příjde až ráno. Začala kňourat Daniel. A právě proto! Nebuď suchar Erico. Řekl pro změnu Majkl. Tak Harry řekni něco! Poručila jsem mu. No, hele. Já si myslím..koktal. Já jsem se na měj podívala tím nejvražednějším zabijáckým pohledem co jsem uměla. To stejné udělala i Daniel. Chudák Hazzy v tom měl asi trochu zmatek. Haloo, Harry! Mávala jsem mu rukou před obličejem.  Eee, co? Urgh! Harry, řekni něco. Ztrácela pomalu nervy Daniel. Proč hrát flašu. Erica tu má karaoke. Tak si zapíváme. Navrhla a Majkl s Daniel přikývli. Cože? Né. Ach bože. Odskekávala jsem, ale pustila na x-boxu karaoke. Z košíku pod televizí vytáhla mikrofony. Každému jsem dala jeden a pustila dlohou řadu písniček. První zpíval Harry, když si to vymyslel. Zpíval impossible. Je to nevýhoda! Řekla jsem mezitím co zpíval. Tu písničku mu vybrala Daniel, jenže tady Mr.Styles zpívá ve skupině. A jelikož skupinu 1D mám dost ráda brala jsem to jako menší soukromej koncert. Majkle jdeš zpívat. Podívala jsem se na něj s roztáhlým úsměvem. Tak to ne, je to kluk holka, kluk holka. Řekl. Urgh, bože. Povzdechla jsem si. Tak fajn, to znamená jediné. Řekla.jsem zklamaně. Daniel deš ty!! Vykřikla jsm a ukátala na ni ukazováčkem. Jasně. Povzdechla si. Její píseň jsem vybírala já. A věřte mi, Mars jsem jí nastoprocent nevybrala. To by bylo pro ni až příliš snadné.  Hohooo, on way or another. !! Vykřikla jsem, ten její pohled byl.k nezaplacení!! Aaaahaha!!! V záchvatu smíchu jsem se ze sedačky svalila na zem. Ale i tak jsem se neustàle smála jako idiot. Když jsem se přestala smát, pustila jsem písničk a ona zpívala. Harry neustála čuměl na Daniel a Majkl se usmíval na mě. Ona trpí. Řekl potišej. Já vím. Muhahaha. Zasmála jsem se. Potom zpíval Majkl troublemaker od ollyho murse. A pak jsem šla já. Daniel mi vybrala From Yesterday od 30STM. A jsem v háji, ty Jarodovy vřískoty nemám šanci zazpívat..no co zazpívat, prostě je to moc. Honily se mi myšlenky hlavou. Ale nakonec jsem si tu píseň pevedla do tóniny, která mi sedla. Daniel byla celkem zklamaná. Asi z toho že jsem se neztrapnila jak ona plànovala. Dáme si to ještě jednou. Řekla Daniel a popadla znovu svůj mikrofon. Tentokrát budou duety. Navrhla. Hmm, proč ne. Odkývali jsme to. Erico jdem první. Řekla a pustila písničku The boys od Nicki Minaj a Cassie. Počkej, to nepude! Zpívám Nicki. Řekla. Tak fajn. Souhlasila jsem a my začali zpívat. Bylo doost drsné jak se Daniel dařilo zazpívat Nicki. Kluci nás na konci písně ohodnotili. 9 bodů z 10. Řekl Harry. Chci vidět vás no. Řekla jsem a sedla si s Dani na gauč. Chvilku se ti rva radili, ale potom Majkl pustil Hall of Fame od The script a Will.i.am. Ou,to ne. Řekla Daniel a usmála se na mě. Co je? Zeptala jsem se, protože jsem jejímu gestu nerozuměla. Vzali si velké sousto. Majkl zpíval Willa a Harry hl.zpěváka z The script.  Tak co? Zeptal se Harry když přestali. 9 bodů. Poslala jsem mu pusinku. Poď. Popohnala mě Dani před televizi. Co dáme? Ptala se.Demi a Cher. Navrhla. Fajn koho zpíváš? Třeba Cher. Řekla. Pustila to a já začala zpívat Demi. A pochvíly se přidala i Dani jako Cher. Wau. Vydal ze sebe Majkl když píseň utichla. Ikdyž nerad..10 bodů z 10. Řekl Harry. Ou yees! Vyskočila jsem radostí. Kluci zazpívali po nás live my life od..grr Justina Biebra a Far East Movement. Kluci taky 10. Ohosnotila je Daniel. A teď budou kluk a holka spolu. Navrhl Majkl. Proč ne. Já jsem s Hazzounem. Postavila jsem se k němu. Ok a potom se vyměníme. Navrhl tentokrát Harry. Zazpíváme Wish u were here od codyho simpsna a becky G. Řekla jsem a Harry kývl.znám tu píseň na zpamět. Já taky! Usmáli jsme se na sebe.  Dani s Majklem  zpívali..kesha a will.i.am crazy kids. Uhm..7 bodů. Řekli jsme s Harrym dohromady když zkončili. Teď já a Harry. Začal zpívat. Já se kněmu přidávala. Většinu času co jsme zpívali jsme se koukali na sebe, protože Harry i já známe tu píseň na zpaměť. Ok vyhráli jste. Vykřikla Dani a rozhodila rukama. Na todle prostě nemáme. Dodal Majkl. Jak to myslíte?! Chcete aby jsme záviděli nebo jak?! Dani se usmívala,ale mlvila naštvaně. Jo, počkej. Už to chápu. Vykřikla jsem. Já tě zabiju. Řekla jsem výhružně a podívala se na Dani. O ou. Řekla a začala utíkat. Já jí v patách. Na schodech spadla a svalila se zpět dolů. Ahá!! Vykřikla jsem a zvedla ji. Si pako! Řekla jsem jí a ona se usmála. Holky, jà už jdu jo? Řekl Majkl a obě nàs obejmul. Ahoj, je s vama sranda. Řekl a odešel.  Lidi jsem grogi, jdu si lehnout. Zívla jsem si. Jo jasně. Dobrou. Usmáli se na mě. Já jim úsměv opětovala a odešla si lehnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat