Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec) part 5

Děti, večeře! Zavolala teta z kuchyně a my se odebrali ke stolu v jídelně. OOOOOOOO teti ty si udělala špagety, to si se překonala!! Hele, nechej si to, ano?? No jo, mám tě ráda :DDD Já tě taky, ale teď si vezměte co hrdlo ráčí. Povzbudivě ukázala na mísu špaget a vedle na misku se strouhaným sýrem a omáčkou. Jednou normální a druhou vegetariánskou. Tetička si už pamatuje, že je Daniel vegetarián. Tak jsme si každej nabrali jídlo a s chutí se do něj pustili. Harry, tak co máš v plánu na příští dny? Zeptala se ho teta a on polknul. No vlastně s kluky půjdeme na natáčení nového klipu, ale je to překvapení pro fanoušky..zatím. Vysvětlil a dál si namotával špagety na vidličku. To je super. Řekla Daniel a já s tetou jsme se na ni užasle podívali. Nikdy moc neprožívala nic s One Direction. Proč se na ni tak díváte? No Harry, ona.. většinou nejeví zájem o uhm...vaši skupinu. OOO, AHA. Jakmile jsme dojedli teta odešla pracovat, protože měla noční a já s Daniel jsme uklidili nádobí do myčky, zatímco Harry uklízel stůl. Jste fajn holky. Řekl najednou když skládal ubrus, ale jaksi se mu to nedařilo, protože se do toho pěkně zamotal. Daniel šla na WC, takže jsem tam sním byla sama. Ukaž já ti pomůžu. Přišla jsem blíž k němu a pomohla mu vymotat se z té ubrusové "pasti" Děkuju, jsem nemehlo. Poškrabal se na zátylku a já souhlasně přikývla.

Žádné komentáře:

Okomentovat