Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec!) Part 20

Zhruba kolem 6 hodiny večer jsme odjeli. Kluky jsme vysadili tam kde jsme je nabrali. Majkle budeš unás? Zeptala jsem se.
Proč ne. Myslím. Zasmál se. Dojeli jsme k němu domů. On si vzal věci a hned potom si jela k sobě domů i Daniel. a potom jsme odjeli domů. Lidi nezajdeme do klubu? Zeptal se Harry. Proč ne. Usmála jsem se. Otevřela jsem dveře do domu. Ahoj děcka, už jste zpět? Vykřikla s úsměvem teta. Jojo. Kývla jsem na souhlas. Ale Majklee, tebe jsem dlouho neviděla! Usmála se na něj a jako správná tetička mu zatahala za tvář. Rád tě vidím teto. Řekl jí. Teto, dneska u nás bude Majkl spát. U mě v pokoji mu roztáhnu gauč. Proč ne. Řekla. A dneska večer máš volno, jdeme totiž do klubu. Oznámila jsem jí a když to odkývala všichni jsme zalezli ke mě do pokoje. Kluci, já a Daniel se jdeme převléknout do koupelny. Takže snažte se tady nic nezničit, známe se. Mrkla jsem na ně a spolu s Dani zalezla do koupelny. Dani si nesla své věci a já moje. Dani se oblékla do černých kraťásků a volného tílka co bylo ve spodu úzké a na bocích byl volnej střih aby ji šla vidět bílá podprsenka. A tílko mělo celkem velký výstřih. Vlasy si jenom umyla a já jí je potom vyžehlila žehličkou. Protože se Dani moc nemaluje namalovala jsem ji já. Klasika, oční linky, řasenka a tužka na oči. Krásně jí to zvýraznilo oči. Nakonec lesk na rty a její look, byl dokončen.
Teď byla řada na mě.
Vybrala jsem si černé kraťásky, růžové tílko a černou mini vestičku. Vlasy jsem si umyla a samozřejmě hned potom vyžehlila. Namalovala jsem se sama. Témě stejně jako u Dani jsem i u sebe použila ty stejné věci.
Obě jsme byli hotové. Myslím, že jsme obě vypadali báječně. V mém pokoji stál Harry v džínách, bílém tričku a černém saku. Wow. Řekl když jsme přišli do pokoje. Díky? Kde je Majkl. Zeptala se Daniel. Jsem tady. Ozvalo se z mé šatny. Proč si sakra v mé šatně?!  Vykřikla jsem a otevřela dveře od šatny. Čekal jsem tu než se převleče. A už jsem volal taxíka asi už tu bude. Vysvětlil. Jo tak. Měl na sobě džíny a černé tričko. KLASIKA. Můžeme jít? Zeptala jsem se. Jasně..odkývali. Rozloučili jsme se s tetou a nasedli do taxíka, který se rozjel do klubu, co byl v centru Londýna. Klub ALLSTAR. Byli jsme na místě. Jako obvykle, byl klub přeplněný lidma. Já a ostatní jsme zalezli k baru. Ahoj Steve. Pozdravila jsem kamaráda, který tu pracoval jako barman. Nazdárek lidičky. Nepřekvapuje mě tím, že je zde každou noc a stále má dobrou náladu. Po půl hodince co jsme tam byli měl každý znás něco málo upito a já se konečne zmohla na to pozvat Harryho na tanec. Poď tančit Harry. Řekla jsem odhodlaně a kopla do sebe dalšího panáka v němž byl alkohol. NEČEKANĚ. :D Souhlasil a oba jsme se přidali k davu lidí co tančili. Občas jsem se koukla na bar k Dani a Majklovi. Vypadali oba dost spokojeně. Zrovna hrálo wake me up od Aviciiho. Vypadá to, že ikdyž ani já ani Harry nejsme žádní tanečníci zvládáme to v podnapilém stavu celkem fajn. Najednou ale začalo hrát beautiful people od mého vzoru Cher Lloyd a harry mě chytil okolo pasu. Já se mu hodila okolo krku a nasávala jeho vůni. Zavřela jsem oči a usmála se. Asi v půlce písně jsem se podívala Harrymu do očí. Měl je tak zelené, ale zároveň byli i modré a trochu hnědé. Přiblížil se ke mě. Vydechl vzduch a můj krk pohltil jeho horký dech. Na sucho jsem polka. Začínal se přibližovat. Zavřela jsem oči a čekala jsem na okamžik kdy jeho rty budou na mých. Kdy konečne budu vedět, jaké to je ho líbat.
Najednou jsem uslyšela smích. Několik hlasitých smíchů. Zamračila jsem se a otevřela oči. Nademnou se skláněli 3 hlavy. Jedna kudrnatá kebule. Druhá dutá a ta poslední byla má nejlepší kámoška. Zvedla jsem se a ti 3 smíšci se posadili naproti mě na gauč. Pořád se usmívali. Aby jsme si to ujasnili. Byli jsme včera v klubu Allstar? Zeptala jsem se zmateně. Dani kývla. Oká. Řekla jsem. A ještě něco? Ne Erico. Nic. Tlumeně se smál Majkl. Neváhala jsem a první co mi přišlo pod ruku ( což byl polštář) jsem po něm hodila. No nic. Já a tady Majkl jdeme za tetou na snídani. Usmál se Harry a spolu s Majklem odešli. Co se stalo Dani. Řekla jsem zoufale. Chci vedět jestli se mi ten Harry..jenom nezdál. Spala jsem s Majklem. Řekla potichu. COŽE!!!? Vykřikla jsem překvapeně. Are you fucking kiding me! What the hell?!! What the fuck.!! Začala jsem nadávat.

1 komentář:

  1. Počkej.....hahahahhahahahahaha! Ty jsi spala s Majklem? :DDDD Achjoooooo. :DDDDDD Pardon, je to úžasný! A sabchjbdsckjb! Pane Bože, chci vědět, co se mi stalo! o.O :DDDD Halo! Pixieloto! Hned musíš přidat další část, nebo se zblázním. ;) :D

    OdpovědětVymazat