UP IN THE AIR ♥♥♥♥

abyste věděli tato jednodílovka bude vícedílná :D ale pořád jednodílovka :3 SEDĚLA JSEM V KAVÁRNĚ A ČETLA SI KNÍŽKU: PRETTY LITTLE LIARS Venku pršelo a můj horký dech dopadal těžce na okno. Upila jsem ze svého cappuccina a znovu se začetla do knížky. Kapky deště stékaly po oknu a bubnovaly do okna občas velmi silně občas tak, že to nebylo slyšet..Je tu volno? Zeptal se někdo přede mnou a já nuceně odlepila znovu pohled ok milované knihy. OMG!!! předemnou stál kluk s kávou v ruce.. první jsem si na něm všimla jeho hubených nohou s černými džínami. Následovně bílého trika a černé mikiny VANS. Dále tmavší pleťi a černých vlasů vyčesaných až do nebes :3 Zářící hnědé oči se na mě dívaly s prosebným pohledem. No ano je to volno.. Řekla jsem nejistě a on kývnul a sednul si naproti mě..Jak se jmenuješ? Zeptal se mě a já jsem se usmála. Jmenuju se Claire. Claire?? To je nádherné jméno...já jsem Zayn. Usmál se a podal mi ruku. Já ji příjmula a on mi políbil hřbet ruky.. To jsem chtěl vždycky udělat, promiň. Omluvil se mi a zčervenal..Těší mě Zayne. Řekla jsem suše a napila se kávy. Co tu děláš tak sama? No víš, chtěla jsem si číst, v klidu a tak nějak ze sebe vypustit problémy a navíc prší..jo chápu tě.. já ze sebe problémy vypouštím zpěvem.. ty zpíváš??! no mám skupinu.. ty mě, teda nás neznáš? neznám... poklesla jsem tonem v hlase a položila knížku na skleněný stoleček předemnou. Víš Zayne, nijak neznám moc skupin... :3 nesměle jsem se usmála a on kývnul na souhlas. Chutná ti káva? Zeptal jsem se ho a on se rozzářil. No je tu moc dobrá káva, a navíc rád sem chodím, je to moje oblíbená kavárna. Páni, moje taky. Řekla jsem užasle a on se krásně zasmál. Řekneš mi něco o sobě? Řekl a já kývla. No takže jmenuju se CLAIRE Hooks a pocházím z Francie, ovšem v Londýně žiju už 4 měsíce. A ráda si čtu a je mi 19 let. A řekneš mi něco o sobě i ty? No janě, že jo.. a moment víš, že jsem si myslela, že nejsi z Londýna?? Víš jakože v Anglii jsou hezké holky, ale ty máš prostě a jednoduše..šarm francouzsky :)) nechej toho, já se červenám... No takže je mi 20 let jmenuji se Zayn Malik jsem z Bradfordu, já rád zpívám.. :) Usmála jsem se a znovu se napila kávy... Uplynuly tak 2 hodiny co jsme si se Zynem neustále povídaly a docela dobře se poznali. Tak ahoj Zayne já už půjdu teta by mě hledala. Rozloučila jsem se sním, roztáhla deštník a odešla.. V polovině cesty jsem za sebou uslyšela rychlé kroky jakoby někdo utíkal.. Zayne?? Proč zamnou utíkáš a proč nemáš deětník?? Zeptala jsem se ovšem odpovědi se mi nedostalo..On mě políbil...

Žádné komentáře:

Okomentovat