Because I Believe PART 7

Tak dobře. Řekla.
Dneska je v televizi Dark Shadows.
Budeme se dívat?
Zeptala jsem se.
Samozřejmě. Odpověděla a doskládala poslední tričko, které položilla do škříně.
Já jsem tak strašně unavená.
Svalila se na postel vedle mě.
Ty nemáš proč. Řekla jsem.
Nic na to neřekla.
Poď půjdem ven! Nadšeně jsem vyskočila z postele.
Si upadla!! Vykřikla.
No dovol?! Zvedla jsem ji.
Tak nic..hele mám nápad!! Řekla jsem.
Mám se začít bát, Melody?? Vyděšeně na mě koukala.
Muhahahaha. Začala jsem se ďábelsky smát.
Počkej tady. Řekla jsem jí a zavřela ji v našem pokoji.
Mobil, mobil..kde jenom může..
Á tady je.
Vzala jsem mobil Harmony do rukou a zavolala jsem Samovi.
M: Nazdárek pane režisére.
S: Melody? Jé ahoj, jak se máš?
M: Jo, jo skvěle. Hele nechceš se stavit?
S: Teď?? No proč ne. Budu tam v 5.
M: SUPER!! Tak zatím.
S: Zatím.
Usmála jsem se a mobil položila na linku v kuchyni.
Poď ven! Zakřičela jsem na Harmony, která okamžitě vylezla z pokoje.
Proč si mluvila ze Samem!?
Zeptala se a dala ruce v bok.
Ale..no..HARMONYYY. Zasmála jsem se a chystala se ji obejmout.
NE.
Řekla a odstoupila odemě dál.
No ták. Kouknem se na Johnyho..super večer! Vysvětlila jsem jí.
Oh bože. Chytla se za čelo.
Tak fajn. Řekla.
Juhuuu! Vykřikla jsem, chytla ji za ruku a obě jsme si šli sednout na sedačku a čekali na Samuv příchod.

Žádné komentáře:

Okomentovat