Fight for this Love( říkejte tomu klukovi vetřelec!) part 3

Hele radši pojďme pro tvoje věci ať u nás můžeš teda spát :) Navrhla jsem a vzala kelímek s kávou do ruky. Ahoj teto Sidney. Pozdravila jsem Danielinu mamku a šla i s Dan do pokoje. Do tašky si zabalila potřebné věci a my odešly k nám domů. Teto jsme doma!! Zakřičela jsem na celej byt a přivítat nás přišel RAFA. Ahoj Rafo..No kdo je můj hafík, no ty si, no ty si!! Blbla s Rafou Daniel a já zatím odešla do kuchyně pro colu a společně s Daniel si sedla na terasu.Teta mi volá. Řekla jsem udiveně a zvedla hovor. Ahoj Erico, prosímtě. Jela jsem na nádraží pro kamarádčiného syna, který u nás bude týden bydlet ano?? WTF?? A kdo to je?? No přece Harry, :)) AHA, ale vždyť u nás spí Daniel!! No a?? A teto, kolik mu vlastně je? Je mu 19 :) a do prdele no nic ahoj teto. Položila jsem mobil před sebe na stůl a upila coly. Na tohle potřebuju čokoládu, holka. Řekla jsem a Daniel se usmála.

Žádné komentáře:

Okomentovat