Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec!) Part 25

V mcdonaldu jsme si dali oběd a vyrazili do parku.
Tam jsme dojeli autobusem. Sedli jsme si na lavičku a povídali si.
Byli jsme tam asi hodinku. Kdo by řekl, že MY vydržíme hodinu sedět a nic nedělat. Zrovna jsme probírali včerejšek, když mi pípla zpráva.
--------------
-Kde jste? Potřebuju s tebou mluvit. -Harry
--------------
-jsme v parku, proč semnou potřebuješ mluvit?
--------------
Erico, prosím je to důležité.
--------------
Fajn, letím. Sejdeme se na ferrer's avenue, jsem tam za 10 minut.
--------------
Odpově mi nepřišla, takže jsem se rozloučila s Dani a Majklem a vyrazila na smluvené místo.
Když jsem tam dorazila ještě tam nebyl.
Tak jsem si nasadila sluchátka a opřela se o strom u cesty.
--v parku, z pohledu Daniel--
Erica si odejde za Harrym a já..achjo.
Nechci tu být s Majklem sama.
Daniel, chci si promluvit o včerejšu..o nás dvou.
Prolomil ticho.
O čem chceš ještě mluvit?
Řekli jsme si už ráno, že to byla blbost a necháme to být.
Řekla jsem. Já vím, ale..tohle nejde nechat být.

1 komentář:

  1. Co? To si děláš srandu? o.O Já potřebuju další! :OOO Tak mě přichystáš na velké dění a ono nic? :O Potřebuju vědět co bude dál, takže šup,šup!

    OdpovědětVymazat