Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec!) part 27

Finn, mě později doprovodil k nám domů. Dala jsem mu své číslo a otevřela domovní dveře.
Jsem domaa. Řekla jsem si pro sebe a zavřela za sebou.
Šla jsem do svého pokoje kde na gauči ležel Harry. Koukal se do stropu. Asi jsem v průšvihu, co?
Zeptal se, stále koukajíc nahoru.
Zkus hádat. Řekla jsem a přešla ke stolu kam jsem si položila kabelku a klíče. On se posadil.
Erico promiň, vypadlo mi to z hlavy, jsem idiot.
Spustil.
Zvláštní to asi nebylo tak důležité, že to "VYPADLO" z hlavy. Otočila jsem se aby jsem na něj viděla.
Erico, zdržela mě kamarádka, prostě promiň.
Přiblížil se ke mě.
Tak si jí měl říct, že jdeš zamnou ty pane musíme si promluvit.
Překřížila jsem ruce na prsou a koukla na něj.
Tak si o tom promluvíme teď. Řekl.
Žadnej problém. Souhlasila jsem.
Co ke mě cítíš. Zeptal se.
Co prosím?
Slyšela si, odpověz.
Proč to chceš vědět? Ptala jsem se.
Proč nechceš odpovědět.? Usmál se.
Harry, mám tě ráda. Stačí? Nadzvedla jsem obočí. Nejlíp. Řekl a sklonil se ke mě. Já tě taky. Dokončil a políbil mě. Ruce jsem mu dala okolo krku a on mě chytil za boky k sobě.

1 komentář:

  1. :OOOO TO teda potěš koště. :OOO
    Co se to právě stalo? o.O
    To jsem mu jen tak odpustila? :O Když ho zdržela KAMARÁDKA. :OOO
    Ale píšeš to ty, takžeee. :DD

    OdpovědětVymazat